3 Haziran 2017 Cumartesi

CoffeeShop Company Adana

Merhabalar, keyifli bir Cumartesi...
Sabahın ilk saatleri ve blog yazım ile güzel bir güne başlıyorum.
Geçtiğimiz hafta Adana Uğur Mumcu Bulvarında bulunan CoffeeShop Company'i ziyaret ettim. Instagram hesabımdan gün ile ilgili detayları paylaşmış ve anlık bilgilendirme yapmıştım.
Gelelim detaylı yazımıza;
10 Haziran tarihinde sosyal sorumluluk adına ikincisini düzenlemiş olacağımız "Çocuklar için Okuma Atölye" etkinliğimize CoffeeShop Company destek oldu. Etkinliğimiz, mekanın alt katında bulunan çocuk oyun alanında yer alacak. Çok mutlu ve heyecanlıyız. Etkinliğimiz ile ilgili detayları özel olarak kaleme alacağım.
Gelelim mekan ile ilgili düşüncelerime.
Mekan rahat, geniş ve ferah bir ortama sahip.
Çocuklu aileler için gerek alt katta, gerekse dışarı bahçe kısmında geniş oyun alanları var. Ayrıca oyun alanlarında çocuklarla ilgilenecek tatlı ablalar var.
Menüler zengin. Yemekler ve tatlılar lezzetli.
Ben hafta içi gittim ve "Smart Menü" denedim.
Özellikle Hafta içi "Smart Menü"yü denemenizi öneririm.
Pazartesi, Cuma günleri saat 11:30-14:00 saatleri arasında "Smart Menü" yemeklerinde indirim var.
"Viyana Tavuk Şinitzel" favorim oldu.
Lezzeti gayet güzel ve doyurucu. Örneğin bu menü, yemek ve içecek dahil 25TL.
Peki Leman durur mu? Durmaz!
Yetmedi yemeğin nasıl hazırlandığını ve düzenlerini görmek için mutfağa girdim ve gözlemledim.
Mutfakları ve çalışanlar temiz. Siparişlerinizi gönül rahatlığı ile verebilirsiniz.
Mutfakta yemeğin yapım aşamasını izlemek isterseniz instagram @leman_tatli adresimi ziyaret edebilir ve paylaşmış olduğum videomu izleyebilirsiniz.
"Viyana Şinitzel" 200gr. Tavuk eti, yanında özel soslu patates, salata ve ekmek ile servis ediliyor.
Ve içecek belirttiğim rakamın içinde yer alıyor.
Gelelim tatlılara...
Mekan kahve ve tatlısı ile de çok ünlü...
Görselde görmüş olduğunuz Viyana'ya ait bir lezzet olan "Apfel Strudel" Viyana'da kaldığım zamanlarda da yemiştim. Lezzeti tadımlarken beni aldı götürdü o zamanlara...
Yani şöyle belirtsem; elma, üzüm ve tarçının bir arada olduğu bir lezzet nasıl kötü olabilir ki?
Bir fincan nefis kahve ile tatmanızı öneririm.
Sunumu şık ve lezzeti harika.
Bu tatlıyı kahve ile olduğu gibi, yine mekanın bir başka özel lezzeti olan "Ev yapımı Limonata" ile denemenizi öneririm. Sunumu gayet güzel.
Limonata, bunaltıcı ve sıcak yaz günleri için güzel bir seçim olabilir.
Ayrıca mekanın iç dekorasyonunu beğendim. Kendinizi evinizdeki gibi rahat ve huzurlu hissedeceğiniz rahat ve geniş koltuklar, özel gün, kutlama ve toplantılar için büyük uzun masalar ve duvarlarda hoş tablolar yer alıyor.
Ve yine hafta içi "Salı Günleri Canlı Müzik Dinletesi" kulakların pasını siliyor.
Piyano, keman ve hoş müzikler eşliğinde kahvenizi yudumlamak, özel yemek ve tatlılardan yemek için Salı günlerini kaçırmamanızı öneririm.
Mekan hakkında yazacak çok şey var...
Ailecek ve arkadaşlarımızla severek gidiyoruz.
Emeği geçen herkesin ellerine, yüreğine sağlık.
Ve ziyaretime ait özel fotoğraf çekimleri için Hasan Mengilli'ye sonsuz teşekkürler.
Adres:
CoffeeShop Company
Uğur Mumcu Bulvarı
Telefon:
0322 235 33 01