28 Mayıs 2017 Pazar

Dream Style Yarışması Adana

Hayallerini gerçekleştirmek için "Dream Style" yarışmasına katılan geleceğin modacıları ve tasarımlanın büyük final gecesi muhteşemdi.
Yarışma öncesi ekip hazırlanırken gözlemledim. Herkes kıpır kıpırdı ve büyük heyecan tüm yarışmacıları sarmıştı. Son hazırlıklar tamamlandıktan sonra yarışma saati geldi ve Cem Özer'in sunumu ile gece başladı.
Organizatör "Banu Noyan" ve M1 Adana AVM Müdürü Yalçın Öz'ün beraber yürüttükleri "Dream Style Yarışması" 20 Mayıs Cumartesi günü M1 Adana AVM'de gerçekleşti.  Amatör modacılar hazırladıkları kıyafetleri harika bir defileyle jüri karşısına çıkardılar.
Bu güzel organizasyonda jüri üyesi olarak yer aldım.
Usta modacılar Cemil İpekçi ve Neslihan Yargıcı ile aynı organizasyonda olmak benim için çok özel ve değerliydi. Jürinin büyük bir bölümü akademisyenlerden oluşuyordu. Ayrıca jüride Türk Müziği'nin güçlü sesi Cenk Eren'de vardı.
Sanatçı söylediği şarkılar ile herkese güzel bir müzik ziyafeti sundu.
Birbirinden harika ve değişik tasarımların yer aldığı yarışmada puan vermek hiçte kolay olmadı.
M1 Adana "Dream Style" Moda Tasarım Yarışması Jüri Üyeleri (soldan sağa):
Berrin Avcılar
Leman Tatlı
Naci Sezgek
Cevza Candan
Cenk Eren
Banu Noyan
Cemil İpekçi
Yalçın Öz
Neslihan Yargıcı
Özlem Uslu
Dereceye girenlere para ödülü, katılan tüm yarışmacılara ise başarı belgesi verildi.
Yarışmada 15 amatör tasarımcının kıyafetleri yer aldı.
Sondan başa doğru gitmek istiyorum.
Hazırladığı “Peter Punk” adını taşıyan tasarımıyla Melih Zorbaz üçüncü oldu.
Özlem Dalyan “Cesaret” adlı tasarımıyla ikinci,
Ve Kübra Basut, “Dantelin Zaferi” isimli tasarımıyla birinci seçildi.
"Dantelin Zaferi" gerçekten çok ihtişamlıydı. Siyahın gücü diyorum.
Renkli giyinmeyi seviyorum; ama siyahın yeri çok ayrı.
Aslında bazen kolaya kaçmak gibi algılansada, siyahın asaleti ayrı...
Ödüller verildikten sonra toplu fotoğraf alınarak gece noktalandı.
Süper bir organizasyondu Banu Noyan ve Yalçın Öz ellerinize sağlık.
Böyle bir ekipte olmak benim için de çok özel ve keyifliydi.
Katılan tüm tasarımcılara başarılar diliyorum.
Yolunuz açık olsun.
Instagram:
@leman_tatli