1 Nisan 2017 Cumartesi

Yaşlı Çınarlara Bir Damla Olabilmek... Miniklerin Anlamlı Ziyareti

Bakıyor görmüyorum...
Duyuyor anlamıyorum...
Nefes alıyor ama yorgunum...
Kalbim nasır tutmuş...
Benim gençliğim nerede? 
Gözlerimin içine bak... Elimden tut... 
Neredesin anne!!!!!
Senin yüzün hayat...
Senin kınalı ellerin hayat...
Gözlerinden akan yaşlar, yarım kalan ve söylenmemiş belki de hiç söylenmeyecek olan sözler...
Ülkemizde her yıl 18–24 Mart tarihleri arası "YAŞLILAR HAFTASI" olarak kutlanıyor.
Bu anlamlı günde okulumuzun Ansambl Müzik Grubu "Yaşlılar Haftası" nedeni ile Adana Huzurevini ziyaret etti.
Sosyal sorumluluk projesi kapsamında yapılan ziyarette, okulumuz müzik öğretmenleri Aslı Güvel ve Ceyda Girginer ile Ansambl Müzik Grubu öğrencileri büyüklerimize unutulmaz bir müzik ziyafeti verdi.
Okul Müdürü Ercan Yüksel gün ile ilgili yaptığı duygusal konuşmasında "Bizler bir gün değil, her gün sizin yanınızdayız. 
Bugün sosyal sorumluluk adına gerçekleştirdiğimiz bu projede yaşlı çınarlarımıza birer damla olmak için geldik."dedi.
Değerli eğitimci Ercan Yüksel hocam, sosyal sorumluluk adına düzenledikleri bu anlamlı güne beni de davet etti.
Huzur evine ve orada bulunan yaşlıları görmeye hep beraber gittik.
Kendisine bu duyarlı davet için teşekkürlerimi sunarım.
Özel bir gündü...
Sessiz bir gündü...
Duygu yüklü bir gündü...
Çocukların müzikleri ile şenlendi bahçe...
Elleri kınalı yaşlı bir nene ile konuştum.
Sarıldı...
Tekerlekli sandalyede oturuyordu. Tekerleğinin yanında çeşit çeşit tesbihler asılıydı.
Cebinden küçücük bir telefon çıkardı çek bizi, bakarım sen gidince dedi.
Sarıldı, ağlamaya başladı.

Gözlerim doldu.
Belli etmek istemedim. Yüzündeki çizgiler o kadar derindi ki...
O kadar hayattı ki...
Büyüklerimiz toplumumuzun temeli. 
Onlar bizim gelenek göreneklerimiz. Ne mutlu onların sevincine ortak olabildiysek...