28 Mart 2017 Salı

Giovane Gentile Adana Erkek Giyim Mağazası


“Giovane Gentile” Adana’da!
Türkiye'nin önemli ticaret ve üretim şehirlerinden biri olan Adana'da faaliyete başlayan "Giovane G." mağazası, Ziyapaşa Bulvarı üzerinde yer alıyor.
Geçtiğimiz günlerde ürünlere bakmak ve fikir almak için mağazaya girdim.
Ürünlerin kalitesine ve mağazada bulunan renk çeşitliliğine hayran kaldım. Markanın geniş bir koleksiyonu var. Şık giyinmeyi seven erkekler için mağazada güzel çeşitler yer alıyor.
Şunu net bir şekilde belirtebilirim ki, yeni nesil mağazacılık dekorasyonunun iyi örneklerinden olan Adana mağazası ferah atmosferiyle müşterilerine rahat bir alışveriş ortamı sağlıyor.
150 metrekarelik iki katlı geniş bir mağazada "Giovane G." ürünlerinin tüm koleksiyonu bulunuyor. Ben özellikle 2017 İlkbahar/Yaz koleksiyonunda bulunan parçaları inceledim. Çok çeşitli ve tatlı parçalar var.

Mağaza Müdürü Hüseyin Bey, özellikle örgü detaylarının ön planda olduğunu belirtti.
Örgü kemer, ayakkabı, desenli gömlekler vb...

Gömleklerin desenleri cıvıl cıvıl...
Instagram @leman_tatli adresimin hikaye bölümünde gün içinde mağazada çekmiş olduğum birçok fotoğraf paylaştım. Mağazada yer alan düzene hayran kaldım. Belirli raflar renklere göre ayrılmış. Mavi, yeşil, bordo, beyaz, kahverengi rafı gibi.... Örneğin mavi rafında tamamen mavi ve tonlarından oluşan gömlekler, T-shirtler var.
Ben bazı mağazalarda kayboluyorum. Ürün çok Oh! Ne güzel bir sürü bir sürü bir şeyler var. Kesin aradığımı bulabilirim diyorum; ama asla istediğim ürünleri bulamıyorum. Bu yüzden mağazanın düzen sistemini beğendim.
Giovane Gentle markasında günlük alternatifler bulabileceğiniz gibi, resmi (formal giyim) olarakta birçok çeşit buşabilirsiniz. Önümüz bahar ve sonra yaz...
Mezuniyetlerin, nişanların, düğünlerin yaklaştığı ve başladığı sezona geldik. Özel gün ve geceleriniz için birinci sınıf takım elbiseler, gömlekler, ayakkabılar ve erkek aksesuarları arıyor olabilirsiniz. Bu anlamda mağazaya göz atmanızı öneririm.
VE...

LEMAN TATLI sordu!

Giovane Gentile Mağaza Müdürü Hüseyin Bey yanıtladı!
Markanın adı olan Giovane Gentile ne demektir?
Şık giyinen erkeğin markası, adını İtalyanca "genç ve yakışıklı erkek" anlamından almaktadır. Giovane Gentlie ürünleri çağdaş ve dinamik şehirli erkek silüetini yansıtır.
Mağazada zengin ürün çeşitliliği dikkatimi çekti. Ürün detaylarından bahseder misiniz?
Yeni kalıplar, fit formalar, özenle tasarlanmış ürünler Giovane Gentlie G designers giyeni şık göstermenin yanı sıra rahatlığı da ön planda tutmaktadır. Markamız tasarımlarında kaliteyi ve natürelliği ön planda tutmaktadır.
Yılın öne çıkan renkleri nelerdir?
Lacivert ve tonları, yeşil, yanı sıra bordo tonları...
Mağazada en ilgi gören ayakkabı modeli nedir?
Örgü modelli lacivert ve siyah ayakkabı.
Erkeklerin gardıroplarında olmazsa olmaz parçalar nelerdir?
Kaliteli bir takım elbise...
Kaliteli bir beyaz gömlek ve takım altına giyinilebilecek şık bir ayakkabı.
Son olarak mağazaya giren bir kişi için favori ilk 3 ürününüzü benimle paylaşır mısınız?
Tabiki 1. ürün görmüş olduğunuz bu mont...
2. ürün örgü model lacivert ayakkabı ve aksesuar olarak örgü bileklik...
3. ise, sezonun en çok tercih edilen desenli gömlekleri...
Böyle güçlü bir markanın Adana'da olması sevindirici. Farklı ve özel tasarım ürünler görebilmek mutlu edici. Ayrıca başta Mağaza Müdürü olmak üzere, benimle ilgilenen güler yüzünü eksik etmeyen tüm çalışanlara teşekkürlerimi sunarım.
Ve alışveriş sırasında beklerken çayın yanında ev yapımı küçük tatlı ve tuzlu atıştırmalıklardan tadabilirsiniz. Hem çok taze hem de çok lezzetlilerdi. Yeni kombin önerileri için, mağazayı en kısa zamanda yeniden ziyaret edeceğim. Şimdiden iyi alışverişler dilerim.
"Giovane Gentile" Adana Mağazası Adres:
Ziyapaşa Bulvarı 64018 Sokak No:1/A Seyhan Adana
Telefon: 0322 453 42 43
Instagram:
@adana_giovanegentile
adana@giovanegentile.com