2 Mart 2017 Perşembe

Elifse Hamile Eğitimi ve Hamile Platesi Adana

Farklı bir dünya...
Evet plates, evet spor ama bu sefer zayıflamak için ya da vücut ölçülerim 90/60/90 olsun diye gelen bir grup yok karşımızda...
Aksine bu grup, kocaman minnak göbüşlü anne adayları, anneler...
Nasıl huzurlu nasıl keyifli bir ders...
Elifse Adana'nın dolu dolu geçen 2 dersine katıldım. Dinlendirici müzikler eşliğinde gerçekleştirilen hamile platesi, yoga, nefes teknikleri ve pek çok çalışmayı izleme fırsatım oldu. Aslında Adana'da böyle bir eğitimin olduğunu ilk defa öğrendim. Platesi, yogayı biliriz; ama özellikle hamile anneler için hamile eğitimi ve hamile platesi eğitimleri olması çok güzel ve dikkat çekici.
Elifse'nin sahipleri Tülay Özmen ve Elif Özmen. İkisi de çok şekerler.
Mesleklerinde çok başarılılar. Özellikle Tülay Hanım'ın enerjisine hayran kaldım. Gitmişken de Tülay ve Elif Hanımlar ile keyifli bir sohbet gerçekleştirdim. Ben sordum, onlar cevapladı.
Elifse ne zamandan beri hizmet veriyor?
2000 yılından itibaren Adanalılara kaliteli hizmet sunmaktayız. 
Elifse'de neler yapabiliriz?
Yoga, Pilates, Hamile Pilates, Babilates, Hamile Eğitimleri, Step-Aerobik, Derin Gevşeme Nefes Teknikleri, Nefes Terapileri, Çocuk Yogası, Yogaletes, Oryantal, Masaj, Ayak Masajı, Zayıflama Masajı gibi eğitimler vermekteyiz.
Hamile Eğitimi nedir?
Bebek doğmadan anne ve babaya verilen eğitimdir. Hamile anne ve eşinin bir gün boyunca (sabahtan akşama kadar) bebek masajı, bebek banyosu, alt değişimi, eşin hamile eşine masaj yapması, masaj esnasında önemli noktaların belirlenmesi ile ilgili bilgilerin verildiği bir eğitimdir.
Hamile Platesi nedir, ne işe yarar?
Anneyi fiziksel ve ruhsal olarak doğuma hazırlama diyebiliriz. Hamileliğin 12. haftasından sonra sıkıntı yok ise, doğuma kadar bireysel ve grup özel dersler alınarak bu süreci mutlu geçirebilirsiniz. Nefes (diyaframi göğüs, karın, beynin sol ve sağ loplarını uyaran nefes teknikleri, rahatlama nefesleri) çalışmaları yapılmaktadır. Bu şekilde anne doğuma girdiğinde, hangi nefesi nasıl kullanacağını bilir.
Hamile Platesinde kilo kaybı oluyor mu?
Kilo kaybı olmuyor; ancak vücut sıkı oluyor. Hamile anneler nefes tekniklerini öğrendikleri için, mutlu oluyorlar ve rahat bir hamilelik süreci geçiriyorlar.
Siz Doğuma da Giriyor musunuz Tülay Hanım?
Evet. Anneler ile hamile platesi süresince duygusal bir bağımız oluyor. Derslere haftada en az 2 gün geldikleri için, her şeyi beraber yaşıyoruz. Arzu ederlerse eğitimler sonucunda, doğum anında da anneler ile beraber oluyoruz.
Bunların yanı sıra Tülay ve Elif Hanımlar, anneleri baby shower, doğumgünleri ve birçok kutlamada yalnız bırakmıyorlar.
Aşağıda görmüş olduğunuz fotoğraf bir baby shower kutlaması.
Tülay Hanım anne adayını yalnız bırakmamış.
Elifse hem spor hem de sosyal faaliyetlerde anneler ile hep bir arada.
Farklı bir deneyim, farklı bir tecrübe... Sağlıklı ve güçlü bir hamilelik için güzel bir seçenek. Bu eğitimlerin olduğundan haberdardım; ama Adana'da olduğunu bilmiyordum. Yeni öğrendim ve sizlerle de paylaşmak istedim.
Güzeller güzeli annelere, fotoğraf karelerimde yer aldıkları için teşekkür ediyorum. Sağlıklı ve doğru nefes ile bebeklerinizi kucağınıza almanızı dilerim.
Ve en büyük teşekkür ise, Tülay ve Elif Özmen için...
Pozitif, hareketli, mutlu, enerjik ve çok içtensiniz.
Keyifli sohbet için teşekkürlerimi sunarım.
Hamile Eğitimi ve Hamile Platesi hakkında daha detaylı bilgi almak için Elifse'nin sitesine göz atabilirsiniz.
Instagram:
@amerikadadogumvekocu
@elifse_elif
@leman_tatli

Adres:
Huzurevleri Mahallesi 77232 Sokak Zeliha Vural Apartmanı Kat : 1 ÇUKUROVA/ADANA