25 Şubat 2017 Cumartesi

VEG and BONES İlikli Kemik Suyu

VegandBones ilikli kemik suyunu ilk olarak instagram @leman_tatli adresimin 24 saatlik hikaye kısmına ekleyip, paylaşmıştım.
Bunun üzerine ürün ile ilgili bir sürü sorular geldi.
Ürünü nereden alabiliriz? Lezzeti gerçekten güzel mi? Fiyatı nedir? Adana'da nerede bulabiliriz diye...
Soru soranlara yanıtım hep aynı oldu. Henüz denemedim, dener denemez yazacağımı belirttim.
Ve işte denedim. Bir tüketici olarak gözlemlerim ve fikirlerim sizlerle;
"İlikli kemik suyu Saray mutfağından günümüz modern şeflerinin mutfaklarına uzanan, tüm dünyada şifa ve lezzet kaynağı olarak tanımlanıyor ve dünyada " broth, stock, brühe, brodo, altın sıvı, superfood” gibi çoğaltabileceğimiz birçok isimle anılan çok değerli bir besin kaynağıdır. Değişik sebze ve baharatlarla tatlandırılarak içilebilen ya da yemeklere eklenerek tüketilebilen, çeşitli sosların yapımında kullanılan doğal bir şifa ve lezzet kaynağıdır."
Konuyu araştırdım. Kemik suyunun faydaları saymakla bitmiyor. Bu üründe ilgimi çeken en önemli nokta içerisinde katkı maddesinin (katkı maddesi, koruyucu, renklendirici, MSG, tuz ve şeker olmaması.) Bu konu üzerine çok vurgu yapılmış. Sağlığımız çok önemli.
Bu yüzden son zamanlarda marketten gerekmedikçe paketli gıdalar almamaya özen gösteriyorum.
Veg and Bones'u kullanarak çorba ve pilav denemesi yaptım. Başarılı oldu.
Ürünü çorbalarınıza, pilavlarınıza, makarna ve soslarınıza her türlü bakliyat, et ve sebze yemeklerinize ekleyerek sağlıklı ve lezzetli yemekler yapabilirsiniz.
Ayrıca eğer isterseniz üzerine ek olarak tuz ve limon ekleyerek sade olarak ısıtıp içebilirsiniz.
Ben kemik suyunu sade içmek yerine yemeklere karıştırmayı tercih ettim. Özellikle çorbalarınızda denemenizi öneririm.
Veg and Bones ile hazırladığımız mercimek çorbasının tarifini paylaşmak istiyorum.
MALZEMELER
2 su bardağı VEG&BONES ilikli kemik suyu
1 su bardağı kırmızı mercimek
1 yemek kaşığı tereyağı
2 yemek kaşığı un
3 su bardağı su
2 çay kaşığı tuz
HAZIRLANIŞI
Tereyağında unu pembeleşene kadar kavurun. Yıkanmış mercimekleri ,ilikli kemik suyunu ve içme suyunu ilave edip kaynayana kadar karıştırın. Tuzu ilave edip mercimekler iyice pişince, blenderdan geçirin. Ve çorbanız servise hazır.
Bu ürünü nereden alabiliriz sorunun yanıtı ise, Veg and Bones'ı çok yakın zamanda Adana'da market raflarında yerini alacak; ancak şuan için siparişlerinizi http://www.vegandbones.com/ internet adreslerinden verebilirsiniz.
Ayrıca ürünün fiyatı da bana uygun geldi. 500ml'nin fiyatı 14,90TL artı KDV dahil.
Şimdiden afiyetler olsun, şifa olsun.
Sipariş ve bilgi için:
http://www.vegandbones.com/
Instagram:
@vegandbones
@leman_tatli