13 Şubat 2017 Pazartesi

Çikomania Adana Çikolata & Cafe

Herkese merhaba;
Yarın 14 Şubat "Sevgililer Günü..."
Birçok kişinin küçük ve tatlı telaşlar içerisinde olduğuna eminim.
Şimdi 14 Şubat'ı kutlasan bir türlü... Kutlamasan bir türlü :))
Söz, nişan tekliflerinden tutun da evlenme tekliflerine kadar beklenen bir gün aslında
"Sevgililer Günü..."
Özel günlerin vazgeçilmezi 14 Şubat...
Kimileri için çok değerliyken, kimileri için de "Amaaannn!! Canım kim çıkarmış bugünü? Eskiden sevgililer günü mü varmış? Bize her gün Sevgililer Günü" gibi söylemlerle de çok karşılaştığımız bir gündür. Hadi çıkalım dersin, rezervasyonsuz yer bulamazsın. Her mekan dolar, taşar... Birden bire fiyatlar iki katı oluverir.
Tüm bunlar bir yana; her ne olursa olsun.
Yarın güzel bir gün olacak.
Belki sevgiyi ifade edebilmek bir güne sığacak kadar küçük değil; ama madem varsa doya doya yaşamalı...
Bu 14 Şubat günü, ağzınızı tatlandıracak, sevdikleriniz ile paylaşabileceğiniz bir önerim var.
Açılışı 28 Ocak 2017 tarihinde (çok yeni) gerçekleşmiş olan Adana "Çikomania Çikolata & Cafe" hakkında bilgi vermek istiyorum.
Evde hazırda duran bir büyük boy bir de küçük boy iki tane kırmızı kadife kalp kutum vardı. Aldım onları, düştüm yollara. Kaliteli, taze çikolata nereden alabilir, kutularımı nerede doldurabilirim diye araştırırken, Çikomania çıktı karşıma.
Butik bir işletme. Mekan küçük ve sevimli.
Mekanın sahibi Sezin Hanım ile tanıştım. Nasıl güler yüzlü, nasıl içten...
Kendisine ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim.
Kutularımı gösterip, nasıl doldurabiliriz hakkında fikir alırken, Leman durur mu? Durmaz... Hemen detayları öğrenmeye, sizler için not almaya başladım.
Leman'dan sorular Sezin Hanım'dan en samimi cevaplar:
Çikomania adı nereden geliyor?
Çikolata manyaklığı olarak düşünülerek açıldı... Adı buradan geliyor.
Marka 1,5 yıldır Mersin'de hizmet veriyor ve şimdi Adana için de hizmet vermeye başladık.
Burayı özel yapan nedir?
Belçika çikolatası kullanıyoruz. Çikolatalarımızın içerisinde bulunan dolgular el yapımı.
Butik pasta ve çikolata üretiyoruz. Üretim ve her şey görmüş olduğunuz bu açık mutfakta, müşterimizin gözü önünde gerçekleşiyor. Günlük üretim ev yapımı pastalar, kurabiyeler , çikolatalar yapıyoruz.
Mekanınızda, doğum günü ya da özel gün kutlamaları kabul ediyor musunuz?
Evet. Cafe olarak hizmet veriyoruz. 20 kişilik yerimiz var. Küçük gruplar ve bu tarz doğum günü etkinlik vs... kabul ediyoruz.
Workshop ve atölye çalışmaları yapmayı planlıyor musunuz?
Evet. Küçük bir mutfağımız var. 5'er kişilik gruplar halinde çikolata workshop'u veriyoruz.
Biz sohbet ederken, bir yandan kahve ve çay sunumları geldi. Özellikle tatlının yanına gelen kahve ve çay sunumlarına dikkat etmenizi belirtirim. Antika fincanlarda dumanı üstünde gelen türk kahvesi, özel olarak demlenen bitki çayı ve hibiskuslu özel içecek. Hepsi harikaydı.
       
Sezin Hanım, içerisinde katkı maddesi olmadan hibiskuslu çikolataya da çok yakında başlıyoruz dedi. Onu deneyemedim; ama söz verdim. Bir gün hibiskus için özel olarak gideceğim. Sohbet, sunumlar derken çikolatalı kolonya ikram ettiler. Çikomania'nın gönlümü fethetmesi çok kısa sürdü. Zaten Leman için sunumları görmek yeterli :))
   
Ayrıca, aşağıda bulunan fotoğrafta görmüş olduğunuz hibiskuslu şişelerin lezzeti çok güzel. Bu içecek minik bardakların içerisinde, Türk kahvesinin yanında özel sunumu ile birlikte geldi. Diğer yandan narlı çikolatanın lezzetine bayıldım, çok tazeydi. Çikolatanın içindeki nar suyunun boğazınızdan geçişini hissedebiliyorsunuz. Aslında narlı çikolatayı ilk kez gördüm.
Denedim. Tavsiye ederim. Kurabiyeler de ayrı lezzetliydi.
Kurabiyeler tereyağ kullanılarak yapılıyormuş. Gerçekten çok lezzetli ve tazelerdi.
Ağızda dağılan cinsten yani...
     
Bol tatlı bir günün ardından. Kırmızı kadife kutum sevgililer günümüz için çoktan hazırdı bile... Sezin Hanım kutunun içini çeşitli turuflar ile doldurdu. Sadece bir gün değil, hayatımızın her günü çok değerli. Sevdikleriniz yanınızdayken onlara sıkı sıkı sarılın.
   
Ayrıca mekanın poşetleri de hoşuma gitti. Her detay ince ince düşünülmüş. Ellerinize sağlık.
Çikomania ekibine bu güzel gün için teşekkür ediyorum. Diğer bir teşekkür ise, "Museprojectphotography" ekibine ve Muteber Hanım'a... Günün kareleri Muteber Hanım'ın objektifinden. Yaptığı başarılı çalışma ve çekimleri instagram hesabından takip edebilirsiniz.
Ellerinize sağlık.
Adres:
Kurtuluş mah. 64019 sk. 50. Yıl Apt. Zemin kat no:21
Adana
Telefon:
05326206475
Instagram:
@cikomaniaadana
@museprojectphotography
@leman_tatli