31 Ocak 2017 Salı

Beslenme Dünyası ile Metabolizma Hızlandırıcı Çay Tarifi Etkinlik Günü Detayları

Geçen hafta, Adana Beslenme Dünyası ile birlikte organize ettiğimiz harika bir etkinlik gerçekleştirdik.
Beslenme Dünyası sahibi Uzman Diyetisyen Fadime Şenses Hanım, uygulamalı olarak metabolizma hızlandırıcı çay tarifi hakkında bizlere bilgiler verdi. Tarifin yanı sıra aklımıza takılanları sorduk. Soru, cevap bölümü yaptık. Doğal bitkilerin metabolizmamız üzerindeki etkisi üzerine güzel ve yeni bilgiler edindik ve uygulamalı olarak çaylarımızı porselen demliklerde demledik.
Ayrıca bir not, bu etkinlik benim için çok önemliydi.
Etkinliğin konukları instagram hesaplarımızda bizleri takip eden, takipçilerimizdi.
Fadime Hanım kendi instagram hesabından 3 kişiyi, bende kendi hesabımdan beni takip edenlerden 3 kişiyi çekiliş yolu ile belirleyerek seçtik ve iletişime geçtik. Bu olayın en güzel yanı, sanal ortamda bizi takip eden kişilerle gerçek ortamda yüz yüze gelebilmek, tanışmak ve yeni dostluklar başlatmak oldu. 
Gerçek şu ki...
Instagram hesabımda çekiliş yapmıyor, çekiliş yapma fikrini de çok sıcak bakmıyordum; ancak sonuç ve dönüşler öyle güzel oldu ki...
Bundan sonra bu ve benzeri bir çok etkinlik, yapmak istediğim planlarımın arasında yer alıyor olacak.
Böyle bir etkinliği ortak olarak planlamak ve yer almak benim için çok özeldi.
Daha nicelerine hepberaber...
Tarifin yanı sıra aklımıza takılanları sorduk. Soru, cevap bölümü yaptık. Doğal bitkilerin insan sağlığı metabolizmamız üzerindeki etkisi üzerine güzel ve yeni bilgiler edindik. Genel olarak çayı çok severim. Üstüne bu şekilde sağlıklı karışımlar olan tariflere bayılırım.
Fotoğraflarda görmüş olduğunuz gibi masanın üzerinde yok yok...
Şifalı ve doğal bitkilerin birleşimi ile ortaya inanılmaz sonuçlar çıkıyor.
Çoğu kişi tarafından bitki çayları aman aman da sevilmez; ama etkinlikte yaptığımız tarif o kadar lezzetli ve mis kokuluydu ki...
Katılımcılar tarafından çay büyük ilgi gördü.
Peki kokusuna ne demeli?
Günün ayrıntılarını instagram @leman_tatli adresimin instagram hikaye kısmında paylaşmıştım. Özellikle "Doğadan" marka bitki çayının "Rooibos Vanilyalı" olanının tadına bakmanızı öneririm. Çok sevdim. Poşeti açar açmaz vanilya kokusu kaplıyor her yanı...
Vanilya kokusu bana huzur ve sakinlik veriyor.
Etkinlik sonrası, evde kupamın içerisine sıcak su koydum çayımı içtim. Sonra bardağımı yıkamamıştım. Mutfakta masanın üzerinde bardak, bardağın içerisinde de "Rooibos Vanilyalı" vardı. Mutfak bildiğiniz vanilya kokuyordu.
Kokulara girdim yine susmaz Leman...
İşte bu yüzden parfümleri de çok seviyorum. Çeşit çeşit kullanıyorum. Çok sevdiğim bir arkadaşım var. Gözlerimi kapatsam odaya girdiğini anlarım. O parfümü ile özdeşleşmiş artık; ama ben her türlü yeniliğe açığım. Lezzet ve koku da sabit kurallarım yok. Etkinliğe geri dönüyorum. Karışımımızın içerisine zencefil ekledik. Nasıl kokuyor o zencefil? Parfüm gibi. Ellerimize sindi. Katılımcılardan Ayşe Hanım: "Yaptığımız çay sanki parfüm gibi mis gibi kokuyor dedi." haklıydı...
Aslında Fadime Hanım'ın verdiği tarifte çay gayet lezzetliydi; ama kendisi hafif şeker isteyenler için isterseniz bu karışıma hazır şeker kullanmak yerine, karışımı bal ile tatlandırabilirsiniz önerisinde bulundu. "Anavarza Bal"ın lezzetli balını karışımızın içerisine bir tatlı kaşığı kadar olmak üzere ekledik.
Fadime Hanım, konu üzerinde detaylı, faydalı ve açıklayıcı bilgiler verdi.
Demlenen çaylarımız ile birlikte, Adana 4315 Coffee'nin sağlıklı atıştırmalıklarının da tadına baktık.
Emrah Bey'e ve çalışan tüm ekibe teşekkür ediyoruz.
Keyifli sohbet ve tadımların arkasına Fadime Hanım bizlere sürpriz yaptı ve katılımcılara Doğadan çay paketleri ve Anavarza Bal kutuları hediye olarak verildi. Anavarza bal kutularında yer alan çeşitli ballar hepimizin ilgisini çekti.
Mis kokulu çaylar, yeni bilgiler, sağlıklı tadımlıklar, uzmanımız tarafından edindiğimiz bilgiler, hediyeler ve yeni dostlukların başlangıcı olan bugün için emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunarım.
Mutlu, sağlıklı günler dilerim.