9 Ocak 2017 Pazartesi

Bebek Balıkçı Pendik Marina Kahvaltı İstanbul

Lapa lapa yağan kar ve hafta sonu! 
Bu yazı bir  İstanbul macerası...
Hava şartlarından ötürü tam bir maceraydı...
Gerek haberler, gerekse İstanbul'da yaşayanlar bile son yılların en yoğun kar yağışı olduğunu belirtti...
Bir anda her yer bembeyaz bir örtüye bürünüverdi.
Tabi Adana'ya kar yağmaz...
Bir Adanalı için kar ile yaşam değişik bir olay. Bir kere alışık değiliz.
En soğuk kış gününde Ayy!!! Bugün Adana 9 derece çok soğuk diyen insanlarız :))
Sorarım size, kış mevsiminde ortalama 9-15 derece olan bir şehirden gelen ve eksi 4'ü gören
Leman ne yapsın???
Ne yapsın...
Anın tadını çıkardım doya doya...
Eller buz, saçlar bembeyaz kar taneleri, kıpkırmızı bir burun; ama her yer bembeyaz pamuk gibi...
Ara yollar felç... Neyse ki kullandığımız ana yollar açıktı.
Hiç şikayetçi değilim.
Benim için tam bir kış masalıydı.
Ziyaretimiz sırasında Anadolu yakasında konakladık.
Gitmeden önce araştırmıştım. Hafta sonu kahvaltı nerede yapılabilir? Öneri mekanlara bir bir baktım. Anadolu yakasında bulunan Bebek Balıkçı Pendik Marina'yı listeme aldım ve ziyaret ettim. 
Mekan güzel. Pendik Marina'da ve denizin tam kenarında.
Oturduğunuzda marinayı ve suyun huzurlu gücünü izleyebiliyorsunuz. Kahvaltısı ise gayet zengin. Masada görmüş olduğunuz sunum 2 kişilik serpme Ege kahvaltısı.
Fotoğrafta ya da menüde görünen görsel ile masaya gelen ne yazık ki aynı olmuyor. Yazılarımda genelde bu noktaya önem veriyorum. Bu mekanda öyle bir sorun ile karşılaşmadım.
Bu yüzden fotoğrafta ne görüyorsanız o masanıza geliyor.
Mekanın sahibi Cem Karabulut Bey ile tanıştım. Kendisi 22 yıldır sektörde olduğunu ve baba mesleğini devam ettirdiğini söyledi.
Servis edilen kahvaltılıkların market ürünleri değil şarküteri ürünleri olduğunun bilgisini öğrendim. Yine masaya gelen bal ve reçellerin Bodrum Yalıkavak'tan, kara dut reçelinin ise Ege'den geldiğini belirtti. Ege bölgesine ait "Bişi" böreğin de tadına bakın derim.
Fotoğrafta görmüş olduğunuz mekanın içi. Gayet ferah ve geniş.
Ben bembeyaz bir günde ziyaret ettim marinayı.
Bir de güneşli bir hava da izlemek istiyorum denizi.
Deniz, kar ve çay bu son kareyi çok sevdim. Hafta sonu ne yapsak, kahvaltıya nereye gitsek diyenler için öneririm. Kahvaltı fiyatı ise mekana, gelen servislere ve sunuma göre gayet uygundu.
Pendik Marina'da bulunan Bebek Balıkçı hakkında detaylı bilgi almak isterseniz sitelerini ve instagram adreslerini ziyaret edebilirsiniz:
Instagram:
@bebekbalikcimarina
@cemkarabulut58
@leman_tatli