21 Aralık 2016 Çarşamba

Cecile Beauty ile Alin's Bornova'da Yemek Challenge

Geçtiğimiz günlerde "Cecile Beauty" marka kozmetik firmanın bir projesi için İzmir'e gittim. Cecile Beauty  yeni youtube kanalı açtı. Program ise Ece Balkan'ın.
Yıllardır ürünlerini severek kullandığım marka video çekimleri için blogger konuk olarak beni misafir ettiler. Kendilerine nazik davetleri için teşekkür ediyorum. Sizleri tanımak çok güzeldi.
Bol kahkalı, inanılmaz keyifli bir gündü. Ece çok tatlı. Kıpır kıpır yerinde duramayan cıvıl cıvıl biri.
Onu tandığıma çok memnun oldum.
Çekimlerimiz Alin's Bornova restoranda gerçekleşti.
Birlikte "Yemek Yeme Challenge" gerçekleştirdik.
Alin's restoranın birbirinden lezzetli yemekleri önümüzden geldi geçti.
Her bir yemeği ayrı ayrı tadımladık ve gözlerimiz kapalı bir şekilde tahmin etmeye çalıştık.
Bu keyifli videoyu izlemek isterseniz linki tıklayabilirsiniz:

Gözlerimiz kapalı bir şekilde selfie almaya çalışan biz... :))
Ekip arkadaşlarımız da bizi çekmişler.
Görmüş olduğunuz siyah mor renkli sevimli uyku maskeleri ile gözlerimizi kapattık.
Önümüzden bir tabak geldi, bir tabak geçti.
Lezzetleri görmeden, kokularından ve tatlarından yemekleri bilmeye çalıştık.
İtiraf etmeliyim ki, menüde bulunan yemekler çok başarılıydı. En beğendiğim lezzet, "Sarhoş Tavuk" oldu. Öyle ki şarap soslo tavuk etini yediğimiz an, ikimiz de kırmızı et sandık. Tavuk eti olduğunu duyduğumuzda çok şaşırdık.
Tahminlerde sadece "Sarhoş Tavuk"u bilemedik . Diğerlerini tahmin etmekte gayet iyiydik.
Çekimlerimiz öyle eğlenceli geçti ki...
Fotoğraflarda koptuğumuz anlar net bir şekilde görünüyor...
Bol kahkalı ve eğlenceli bir gün oldu bizler için.
Ayrıca bu özel gün için ben "Cecile Long Kiss 9" numara mat kırmızı rujumu sürdüm.
Ece ise "Cecile Long Kiss 20" numara mat pembe ruj sürmüştü.
Sarı saç, siyah saç, kırmızı ruj, pembe ruj diyorum...
Yazılarımı ve beni tanıyanlar gayet iyi bilirler.
Leman eşittir kırmızı ruj demektir. Çok severim.
Bu yüzden kırmızı rujda sadece "Cecile marka Long Kiss" kullanıyorum.
9 numarayı seviyorum ama kadife kırmızı severler için 11 numarayı öneriyorum.
Her iki numarayı da çok uzun yıllar kullandım.
Ve bu ruju her kullandığımda, instagram ve facebook'tan sorular geliyor; beni dışarıda görenler rujumun markası ve numarasını soruyorlar.
Neden özellikle bu markayı kullanıyorum? Çünkü ruj mat olduğu için bulaşma yapmıyor ve hemen silinmiyor. Su içtikten sonra bardakta iz kalmıyor.
Kalıcı ruj sürmek, sanırım her kadının istediği şeydir.
Bu yüzden "Cecile" markanın benim yanımda yeri ayrıdır. Özeldir. Çantamda mutlaka "Long Kiss" bulunur. Yemeklerimizi yedikten sonra rujlarımız aynı şekilde duruyordu ve biz rujlarımızı bir daha tazeleme ihtiyacı duymadık.
Ayrıca yukarıda belirtmiş olduğum Youtube videoyu izlerken son bölümde görebilirsiniz. "Cecile Diva" pembe kutu parfüm ile yeni tanıştım. En kısa zamanda deneyeceğim.
Adana'da bu markayı Gratis, Watsons ve Platin mağazalarında bulabilirsiniz.
Instagram:
@cecilebeauty
@leman_tatli