2 Aralık 2016 Cuma

5 Günlük Detoks Programım Lezzetli Yaşam Adana

Herkese merhaba,
Adana'nın Aladağ ilçesinde çıkan yangın haberinden sonra, bir süre paylaşım yapmadım. İçimden gelmiyor, herkes keyifsiz bu aralar... Yaşanan olaylar hepimizi ilgilendiriyor ve üzüyor.
Yaşanan olaylardan sonra ise; hep aynı cümleler etrafı sarıyor.
 "Keşke" 
Keşke olmasaydı... Keşke yaşanmasaydı... Ayşe Arman'ın da yazısında belirttiği gibi,
"Ateş, düştüğü yeri yakacak... Ve yine hayat hiç bir şey olmamış gibi devam edecek öyle mi?"
Umut ederim ki... Güzel günler bizlerle olsun.
Bu yazımda, sizlere 5 gündür uygulamış olduğum yarı sıvı yarı katı "Detoks" programımın detaylarını yazacağım.
Instagram @leman_tatli adresimin anlık hikaye bölümünde fotoğraflar paylaşmıştım.
Birçok soru geldi. Nasıl gidiyor? İyi misin? Kaç kilo gitti? Sadece sıvı mı yaptın? Sıvıların lezzetleri nasıl gibi...
 Şimdi gelelim detaylara;
Adana'da Lezzetli Yaşam'ın bir lansmanına davetli olarak katılmıştım. Bunun üzerine markanın sahibi Yaşam Hanım ile tanıştım. Yaşam Hanım, kıpır kıpır enerji dolu. Bu işe hobi olarak evde başladığını, şimdi ise Adana ve İzmir'de hizmet verdiğini belirtti.
Adana'da sağlıklı diyet yemekler hazırlanıp, paketlenerek kapınıza kadar geliyor.
Daha önce hiç detoks yapmamış denememiştim. Lansman sonrası denemek istedim.
Lezzetli Yaşam'ın 5 günlük detoks programını noktadan virgüle uyguladım.
Ve 5 günlük detoks programını tamamlamış bulunmaktayım.
Peki detoks nedir? Ne işe yarar? Bana etkisi ne oldu?
Bakınız alıntıdır:
Detoks; latince kökenlidir ve Detoxikation kavramının kısaltılmışıdır. Detoxikation zehir atımı, arınma anlamına gelir. Popülaritesi son dönemde artmış olsa da, Detoks’un yüzyıllardır kullanılan bir yöntem olduğunu söyleyebiliriz. Modern detoks yönteminin kökleri ise 1930’lara dayanıyor. 
Ben kilo vermek amacı ile yapmadım. Detoks yaptığımı duyan, gören çok ihtiyacın var ondan yapıyorsun değil mi  Leman dedi :))
Hayır tabiki; amacım bünyemi dinlendirmek ve tazelenmek.
Yarı katı, yarı sıvı detoks programı uygulamak istedim.
Çünkü daha önce sadece sıvı detoksu yapmamıştım ve zor olabileceğini düşündüm. 5 gün boyunca yemeklerim gördüğünüz poşetlerin içerisinde evime geldi. 3 ara 3 ana öğün olarak hazırlanmış paketler her gün özenle teslim edildi.
Yoğun çalışıyor, yemek yapamıyor, düzenli beslenemiyorsanız;bu program size uygun olabilir. Uzman diyetisyenler eşliğinde çalışılıyor.
Her ne kadar sağlıklı beslendiğimizi düşünsekte hangimiz gün içerisinde küçük kaçamaklar yapmıyoruz ki? Çok net yapıyoruz.
Bu program bir şekilde sizi yönlendiriyor ve kendinizi programı tamamlamak zorunda hissediyorsunuz.
Tam 5 gün boyunca, abur cubur ya da fast food'a elim gitmedi. 1,5 kg kadar tartıda bir fark gördüm. Vücudumda bulunan ödem ve şişlik gitti. Özellikle içtiğim karışımlardan ödem çayının etkisini net hissettim. Tadı çok hoş değildi; ama etkisini gördüm.
Kendi beslenmem konusunda da özen gösteririm; ama çikolataya hayır diyemem. Paketlenerek gönderilen öğünlerimin dışında kaçamak yapmadım.
Bu süreçte zorlandım.
Zorlanmadım desem doğru olmaz.
İlk gün süper akıp geçti; ama ikinci günden sonra tatlı yemek istedim. Çerez yemek istedim.
Peki program bitti, ne hissediyorum? Şimdi ne olacak?
En önemlisi kendimi çok hafif hissediyorum. İyi ki yarı katı yarı sıvı yapmaya karar vermişim. Sanırım sadece sıvı yapamazdım. Aslında detoks yaparken, her şeyden uzaklaşmak gerek. Telefon, bilgisayar hatta bu besinlerin yanında yoga yapıp, açık havada uzun yürüyüşler falan yapmak gerek; ancak bu hepimiz için çokta mümkün değil. Amacım vücudumu dinlendirmekti. Tamamladım. Yine dikkatli ve sağlıklı bir şekilde öğünlerime devam edeceğim; ama çikolata ile buluşmamı kimse engelleyemez :)
Bekle beni sütlü çikolataaaaaaaa!!!!!
Instagram:
@lezzetliyasam
www.lezzetliyasam.com
Adana 05422344417