12 Kasım 2016 Cumartesi

Protez Tırnak Deniz Okçu Studio Adana

Herkese selam,
Haftasonu ve blog yazımı yazmak üzere açtım bilgisayarımı. Bütün yazılarımı yazarken ayrı bir heyecan ve mutluluk hissederek yazıyorum. Yeni insanlar tanıyor, yeni hikayeler öğreniyorum.
Blog tutmak benim için çok önemli. Benim için paylaşım, keyif, mutluluk yeri...
Her yazının benim için yeri, anısı ayrıdır.
Bu paylaşımımda size uzun zamandır yaptırmak istediğim (yani aklımdan geçen) protez tırnak uygulama günümü paylaşmak istiyorum. Deniz Okçu Studio Adana'da protez tırnaklarım takıldı. Mekanın sahibi Deniz Hanım, pozitif enerji veren, güler yüzlü ve çok tatlı... 
Banka emeklisi; ama kim der emekli...
Zaten kendisini görünce içimden geçenler...
(Adanalı olamaz yok:)) uzun boy, beyaz ten, renkli gözler)
Ve yine güzel bir hikaye, banka emeklisi olan Deniz Hanım, hobi olarak bu mekanı açmış. Protez tırnak ve kalıcı oje dışında,  özellikle pudralama tekniği kalıcı makyajı kendisi yapıyor. 
Adana Pandora sokak, Petek apartmanı altında olan küçücük tertemiz bir yer. 
Kalıcı oje mi, protez tırnak mı yaptırmalıyım arasında kaldım? Kalıcı oje tırnakları güçlendiren ve ojenizin hiç bozulmadığı bir uygulama. Ben protez tırnak uygulaması yaptırmak istedim.
Protez tırnak yapımı ve bakımı daha zahmetli; ama denemeye değer diye düşünüyorum. Çünkü ben tırnaklarımı uzatamıyorum. Uzasalar bile sağlıklı şekil almıyorlar ve ne yazık ki çok inceler...
Sonuç olarak istediğim gibi hiç olmadılar. Bu yüzden olsun tam ve şekilli olsun istedim. Hem de bu uygulamanın ne kadar kullanışlı olduğunu değerlendirmek istiyorum.
Protez tırnak uygulamasını bana Gülcan Hanım yaptı ve işlem 2 saat sürdü. 
Ooo 2 saat uzunmuş diyenlere sesleniyorum. Her daim bakımlı olmak için 2 saatin aramızda lafı olmaz.
İşlemden sonra bunlar bana mı ait? Çok güzeller dedim. 
Protez tırnaklarım yapıldıktan sonra üzerine kalıcı oje uygulaması da yapıldı. Bu şekilde istediğim renk ojeyi üzerine sürebilir ve geri silebilirim. 
Gülcan Hanım uygulama bittikten sonra tırnakların üzerini süsleyebiliriz dedi. Renkli renkli kutular çıkardı ki... Off akıllara  zarar:)) ben sade kalmasından yana olduğum için bir şey istemedim.
Özel gün ve geceler için yaptırılmalı. Yoğun çalışan, tırnaklarını yiyen ya da şekillendiremeyen kişiler için öneririm. Şu an için hafiften uzun ve bakımlı tırnaklara ben de alışmaya çalışıyorum: ama aynaya bakınca çok mutluyum...
Ellerinize sağlık.
Instagram:
@leman_tatli
@denizokcustudio