22 Kasım 2016 Salı

Leman TATLI ile Portakal Çiçeği Blogger Etkinliği

Merhaba,
Nerden başlasam nasıl yazsam bilemiyorum.
Hiçbir yazımda kendimi ifade etmek adına bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum.
 Instagram @leman_tatli adresimde de etkinlik günü paylaştığım videomun altına belirtmiş olduğum gibi, 19 Kasım 2016...
Rüya gibi bir gündü benim için. 
Adana'da sponsorlu blogger toplantısı düzenlemek, düzenleyebilmek benim hayalimdi. 
Blog yazmaya başladığım ilk günden bu yana bu hep içimdeydi.
Büyük şehirlerde (İstanbul, Ankara, Bursa...) olan blogger buluşma ve organizasyonlarını görüp, Adana'da da olsa bir adım atılsa diyordum.
2012 yılında blog hesabımı açtım. Başka hesapları takip ediyor; ancak yazmıyordum.
Son 2,5 yıldır aktif bir şekilde yazıyor ve paylaşım yapıyorum.
Hayalim olan, böyle bir organizasyonu gerçekleştirmek için kolları sıvadım. 11 sponsor firma ile birlikte etkinlik planı yaptım.
Bu benim için çok özel ve çok değerliydi.
İlkler hep özeldir.
Özel kalacaktır.  
Dönelim 19 Kasım gününe, ve hissetiklerime... Hatta yazımı 19 Kasım hazırlık öncesi, 19 Kasım günü ve sonrası diye bölmeliyim.
Plan olarak uzun süredir aklımda olan, beynimi meşgul eden ve faaliyeti tamamlama adına 1,5 aylık bir emek verdim. Uzun telefon görüşmeleri, davetli listeleri, mekan hazırlıkları, arkadaş ve dostlarımla yaptığım fikir alışverişleri...
Fikirlerimi anlattım. Fikrine değer verdiğim kişileri uzun uzun dinledim.
Her bir detayı düşünürken ve ayarlarken, keyif alarak yaptım.
Bildiğiniz gibi mesleğim öğretmenlik. İngilizce öğretmeniyim.
Blog yazmak benim için tamamen bir hobi ve bir keyif. Organizasyon öncesi geçen günler bol telefon görüşmeli, bol emailli ve plan halindeydi.
Gelelim etkinlik gününe..
Sabah uyandım saate baktım. Çok erken uyanmıştım.
Saatime bakıp gülümsedim. Az kaldı işte hayalini kurduğum gün dedim.
Etkinliğimizin adı: "Leman Tatlı Blogger Etkinliği" "Portakal Çiçeği Bloggerları" idi.
Ve günümüzün iki etiketi vardı. Adana ve Adanalı blogger kelimesini kullanmak yerine de #portakalcicegibloggerlari diyelim diye düşündük. Adana'yı hatırlatan bir terim kullanmak istedim.
    #lemantatliilebloggeretkinligi
#portakalcicegibloggerlari
Instagramda bu etiketlerle arama yapınca diğer blogger dostlarımında paylaşımlarını görebilirsiniz.
Etkinlik isminin karar sürecini çok düşündüm. Çok kararsız kaldığım anlar oldu. Bu süreçte destekleri ile yanımda olan Pink&Blue organizasyon sahibi Emel Hanım ve canım dostum Mine Ataş'a teşekkür ederim.
Etkinliğimiz Paşalimanı Bistro & Lounge Adana'da gerçekleşti.
Paşalimanı mekan sahibi, Özgür Bey'e verdiği desteklerden ötürü teşekkürlerimi sunuyorum.
Ve saat gelmişti.
Misafirlerim yavaş yavaş geliyorlardı.
Masa düzenlemesi ve son hazırlıkları yaparken, erkenden gelip yanımda olan canım dostum Leyla'ya ve blogger dostum Burcu'ya çok teşekkür ederim.
Duygu ve düşüncelerimi belirten kısa bir konuşma yaptıktan sonra, ilk sunumu Sunar Grup Adana yaptı. Şehnaz ve Demet Hanım markaları adına bilgilendirici notlar paylaştılar.
Ve bizlere Sunar mısır yağı ürünlerini denememiz üzere verdiler.
Arkasına Sephora Adana mağaza müdürü Mehmet Bey, markaları adına konuşmasını yaptı.
Minik Sephore poşetlerinin içerisinde denememiz için ruj, parfüm ve mağazalarında kullanmamız üzere indirim çeki verdiler.
Vissmate Emir Bey, markaları adına bizlere bilgiler verdi.
Yeni ürünlerini tanıttı.
Özellikle yeni çıkan ürünlerinden sıvı arap sabunu ve slikonlu yüzey temizleyicilerinin nasıl olduğunu çok merak ediyorum.
En kısa zamanda kullanıp detayları yazacağım.
Vissmate konuşmasını tamamladıktan sonra, Uzman Diyetisyen Fadime Şenses "Beslenme Dünyası" olarak, sağlıklı yaşam ve beslenme ile ilgili bize güzel bilgiler verdi. Fadime Hanım, masanın üzerinde bulunan yeşil poşetleri dağıttı. Bitki çayları ve mug'un yer aldığı bu yeşil poşetleri çok sevdik.
Sıra geldi Emel Hanım'a. Emel Hanım bizler için Mersinden geldi.
Pink&Blue organizasyon olarak her bir blogger'ın adına özel olarak lazer kesim isimlik hazırlamıştı. Kişiye özel olarak tasarlamış olduğu hediyeler bizleri çok mutlu etti. Ellerinize sağlık. Karar verme düşünceler sırasında Emel Hanım'ı yormuş olabilirim:))
Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim Emel Hanım.
Anavarza Bal'dan Burcu Hanım hakiki bal nasıl olur hakkında bilgilerini ve markaları adına önemli noktaları bizlerle paylaştı.
Kendisi bizler için Kozandan geldi. İyi ki geldiniz.
Evronun atölyesi, Evrim Hanımlar keçe tasarım üzerine yaptıkları ürünleri bizlere gösterip, kendilerini tanıttılar.
Herkese keçeden yapmış oldukları el emeği göz nuru taçları hediye olarak verdiler.
Buarada bu iki güzel bayanında adı Evrim. Aralarına girip dilek tuttum :))
Yine uzun yollardan bizim için gelen Revox şampuan, Gamze Hanım.
Gamze Hanım'ı uzun zamandır tanıyorum.
Kendisi; "Leman Hanım artık Adana'da bir etkinlik yapın markamız adına katılalım" diye beni yüreklendiren kişilerden biri...
Ankara'dan geldi.
Ev sahipliğinden ve o gün ki telaştan ötürü sizinle dilediğim gibi ilgilenemedim bir daha bekliyorum sizi. Misafirim olarak :))
Pakmaya Fatih Bey, markaları adına yeni ürünleri hakkında bilgiler paylaştı.
Hemen küçük bir not; Pakmaya sıcak çikolata ve salep'i denedim. Çok pratik. Beğendim.
Ayrıca sponsorlarımızdan Gökçe Süt yumurtaları ile Otacı Bitkisel ise yeni ürünleri olan bitki özlü şampuanları ile bizlerleydi.
Sunumların ardından, toplu fotoğraflar çekildik.
Toplu fotoğraflar sonrası, Paşalimanı  şeflerinin bizler için özel olarak hazırladıkları tatlı tuzlu atıştırmaları çay, kahve ve sohbet eşliğinde tadımladık.
Mine Ataş ile...
Nurşen Aksoy ile...
Pırıl Bilici ile...
Burcu Güven, Nurhayat Can ile...
Planlama aşamasında yine desteği ve güleryüzü ile yanımda olan güzel dostum Nurhayat'a teşekkür ediyorum.
Derya, Meliha, Mine, Leman, Evrim, Evrim, Nurhayat, Burcu Hanımlar ile...
  
Evlin Yıldız ile...
          
Funda, Zehra, Nurhayat, Sevda, Sümeyra, Derya, Evlin Hanımlar ile birlikte...  
  
Derya Sezgin ve Sümeyra Eryıldız ile...
Zehra Hanım ile...
    
Hayalime ortak olan ve bu özel günde yanımda olan dostlarıma teşekkür ederim.
@leman_tatli
@nurlu
@evlinceee 
@deryaylalezzetler
@lezzetlisanatlar
@fundacaaaa
@joyaaccessories 
@mrsnurhayatcan
@sumeyranintasarimevi
@design_by_zehra
@burcu.gvnn
@adanalianneler
@cookies_adana
@bukalemine
@mlhsvm
@diyetisyenfadimesenses
Günümüzü renklendiren ve destekleri ile yanımızda olan sponsorlarımıza teşekkür ederim.
PAKMAYA
SUNAR GRUP YAĞ
VISSMATE
REVOX
SEPHORA
GÖKÇE SÜT
ANAVARZA BAL
OTACI
EVRONUN ATOLYESİ / EVRONUN DÜKKANI
PINK&BLUE ORGANİZASYON MERSİN
PAŞALİMANI BİSTRO & LOUNGE
Daha nice güzel etkinliklere diyor, hayallerinizin peşinden gidin diyorum...
Mutluyum...