29 Ekim 2016 Cumartesi

The Bull Burger Adana

 "The Bull Burger Efsanesin"
Leman'ın yıllardır et ile olan ilişki durumunu açıklıyorum :)
Annem: Kızım simsiyah dana eti ile yaptım senin için! Rahat ol bak önce bir tadına bak!!! (çünkü asla kandıramazlar çorbayı bile anlarım ne ile yapıldığını koyun eti kemik suyu vs. ise bitmiştir benim için ağzıma almam, alamam)
Babam: Bırakın canım tamam istemiyorsa zorlamayın. Yemesin :) Ne istiyorsun getirtelim :)
Cansın Babam!!!
Ufuk: Hayatım sabah ciğer ile başlayıp, arkasından kebap, şırdan, paça ile bitirelim günü ne dersin?
Ufuk pizzacıya gitsek?
(Ufuk sevmediğimi bildiği için sadece takılır bana :) takılma durumları bu kısım :))
Arkadaşlar: Leman sen hala Adana kebap yemiyor musun? Kızım sen nasıl Adanalısın?
Kuzenler: Her kurban bayramı karşıma geçip... Abla mangalı gel sen yak seversin :)) Lahmacuna bak bulamazsın abla hadi hadiiiii yeme biziiii :)))))) Abla bari bu sefer şırdan yeseydin.... Şu etleri şişe dizsene Lemoş! Ellermiyim? Asla elimden 40 gün kokusu çıkmıyor sonra!!!!!
Bu tarz takılmalar hayatımdan hiç çıkmadı... :)
Adanalı olunca mecbur dinliyoruz bunları!
Neyse konumuza dönelim.
Orta okul yıllarımdan bu yana koyun eti yiyemiyorum.
Yok olmuyor. Kokuyor. Yağlı geliyor. Yedikten sonra sevimsiz durumlar derken çok çok uzun süre yağlı kokulu koyun eti yemedim. Hala yemiyorum.
Dana eti hariç. Çünkü dana eti daha yağsız ve kokusuz.
The Bull Burger'ın etleri %100 dana eti. Simsiyah mis gibi.
Çok net!
Fotoğrafta gördüğünüz üzere, menüler gayet doyurucu.
Düşünün!
Sıcacık hamburger ekmeğinin içinde simsayah güzel pişmiş dana eti geliyor avuçlarınızın içine.
Şeften öğrendiğim küçük bilgileri hemen yazmak istiyorum.
Hamburger etleri hazır ve donmuş olarak elimize gelmiyor.
Düzenli bir şekilde her sabah, kasabımız tarafından ölçüleri özenle hazırlanmış etlerimiz bize teslim ediliyor. Taze taze pişiyoruz dedi.
Ben menüden Honeybull, The Bull Special ve Mush Bull'u denedim.
Honey Bull tatlı hamburger.
İçerisinde pişmiş ananas dilimleri ve bal var. Değişik lezzetler denemeyi severler için öneririm.
Standart kalıpları olanlar için yorum yapamam. Tatlı salata yemek gibi bir şey. Arada değişik lezzetlere açık olmak gerek. Ben sevdim.
The Bull Special'da çok lezzetliydi.
Mush Bull ise içi mantarlı.
Mantarlı ve közde pişmiş kırmızı biber ile servis ediliyor. 
Lezzeti çok zevkliydi.
Patatesleri yazmıyorum. Anladınız neden yazmadığımı.... :) sıcacık geliyor önünüze zaten hayır diyemiyorsunuz.
Ayrıca etlerin gramları büyük.
Menüde hepsi detaylı bir şekilde yazıyor.
140gr, 180gr şeklinde yer alıyor.
180gr. bir menü alarak tıka basa doyabilirsiniz. Etin lezzetini çok beğendim. Aslında çok sağlıklı, simsiyah dana eti yiyorsunuz. Patatesler hariç :))
Diyet yapanları da düşünmüşler. Diyet Bull var.
Diyet Bull'u denedin mi Leman diye sorun?
Tabiki hayır :))
Gitmişken mekanın en favorilerini denemeden olmazdı. Favorileri denedim.
Mekan Adana Turgut Özal'da yer alıyor. Cadde üzerinde.
Yerken Leman demişti dersiniz.
Hıı! Unutmadan Leman'ın blogta okudum deyin, menünüzü %10 daha az ödeyin.
Bizler için %10 indirim verdiler. Hadi yine iyiyiz :))
Şimdiden afiyet olsun!
Instagram: @leman_tatli