26 Ekim 2016 Çarşamba

Sephora Beauty Beast Divan Otel Adana

Geçtiğimiz günlerde Sephora markasının Adana Divan Otel'de gerçekleştirdiği
"Sephora Beauty Beast" etkinlik gününe katıldım.
Günün detaylarına gelecek olursak, kendimizi özel hissetik. Hatta şımarttık. Neden mi? Çünkü bizler için  bol uygulamalı ve rahatlatıcı bir etkinlik oldu. Sephora markanın yeni kozmetik ürünlerini denedik. Bu organizasyon için İstanbul'dan gelen profesyonel makyaj sanatçısı Murat Bekler tarafından yeni bilgiler edindik ve doğru makyaj nasıl yapılır üzerine sohbetler ettik. Murat Bey, benim içinde makyaj uygulaması yaptı. Bana uyguladığı makyaj günlük makyaj oldu. Sade ve parlak. Uygulama videosunu görmek için instagram @leman_tatli adresimi ziyaret edebilirsiniz.
Yie aynı gün etkinlik kapsamında, bizler için Divan Otel'in spa bölümünde özel ayak masajı ve Sephora ekibinin uzmanlarının eşliğinde cilt bakım seansları uygulandı. Cilt bakımımı, Meral Hanım yaptı. Cilt bakım sırasında, yeni ürünler hakkında güzel güzel bilgiler edindim. Kendisine teşekkür ederim.
Arada yazarım, kendinizi şımartın diye. Buna gerçekten ihtiyacımız var.
Kremler, kozmetik ürünleri, özel yağlar, makyaj malzemeleri, parfümler .... asla hayır diyemeyeceğim konular :) Severim bilirsiniz :))
Bir diğer teşekkür Sephora Adana mağaza müdürü Mehmet Dolaş'a. Ayrıca, Adana Divan Otel'i çalışanları ve organizasyonda emeği geçen herkese emeklerinden dolayı teşekkür ederim.
Böyle güzel organizasyonların daha sık olmasını diliyor ve istiyoruz.
Etkinliğe ilgi ve katılım oldukça iyiydi. Murat Bekler, makyaj hakkında detaylar anlatırken, tüm salon ilgi ve merakla kendisini dinledi. Soru cevap şeklinde geçen bilgilendirmenin ardından uygulamalara geçildi.
Bu noktayı özellikle yazmam gerekiyor. Tüm gün boyunca, Divan Otel'in içerisinde yer alan Divan Pastaneleri tarafından özenle hazırlanan, ara sıcakların, tatlı ve tuzlu sunumların yer aldığı köşe oldukça ilgi gördü. Bu kısım ile özel olarak ilgilenen Ayşin Tatlıtuğ'a teşekkür ediyorum. Sunumlar ve lezzetler çok başarılıydı.
Çok lezzetli tadımlıklar vardı.
Özellikle Simit'i yazmak istiyorum.
Ne yazık ki... dışarı mekanlarda öyle kötü simitler yiyoruz ki... Simitin gerçek lezzetine hasret kaldık. Çok üzgünüm... içerisine neler ekleniyor bilemiyorum; ama çok sık duyduğum şikayet (ben de yaşıyorum) simit yedikten sonra midemiz ekşiyor. Tatsız, keyifsiz bir şeyler oluyor.
Divan Pastanesinin tuzlu ürünlerini çok beğendim. Özellikle simitleriniz bir harika. Ellerinize sağlık.
Ve geldik bu tatlı günün sonuna, günün sonunda küçük bir çekiliş gerçekleşti.
Sephora ve Divan Otel işbirliği ile çekiliş sonucu şanslı dört kişiye belirli ödüller verildi.
Hep bahsederim... çekiliş olsun, şans oyunu olsun hiç aram yoktur; ama bu sefer şeytanın bacağını kırdık sanırım. Divan Otel'nin güzel kahvaltısına (brunch'a) davetli olarak katılacağız.
Divandayız yani :) Buarada günün sonunda küçük Sephora poşetlerinde belirli ürünleri denememiz üzere, küçük örnekler verildi. Bakalım nasıllar? Denediklerime ve kişisel yorumlarıma, instagram instasnap bölümünde (anlık paylaşımlar) kısmında yer vereceğim. 
Daha nice güzel organizasyonlara diyor. Keyifli günler diliyorum.