11 Ekim 2016 Salı

R&S Gümüş İstanbul

Herkese selam, 
Geçtiğimiz pazar günü İstanbul kahve festivalinde yerimizi aldık.
Gitmişken gezilecek yapılacak o kadar çok şey vardı ki...
Zaman yetmedi. İstanbul... anlatılmaz, yaşanır... yaşanası şehir...
İstanbul kahve festivali detaylarımız ve Nişantaşı Başköşe restoranda olan şarap tadım etkinliklerimizi ayrı ayrı yazacağım; ama ondan önce bu sevimli bileklikten bahsetmek istiyorum. Çok zarif ve ince bir bileklik. 
İstanbul R&S Gümüş'e teşekkür ediyorum.
Severek kullanıyorum.
Instagram @rsgumus 'ün sayfalarında değişik tarz kolye, bileklik ve gümüş takılar bulabilirsiniz. 
Sayfalarında çeşitli kolyeler var inceleyebilirsiniz: ancak ben bu iki bileziği çok sevdim. Zarifler. Üzeri minik tek taşlı olan bileziği, tek taş kolye ve küpe ile takım yaptım kullanıyorum. Hem spor hem şık uyumu seviyorum. Ayrıca taşı seviyorum yaaa:)) parlak ve ışıl ışıl olmalı. Takı seçimlerinde önemli olan, gözü yormadan ve uyumlu olması.
Bu sevimli bilezik için teşekkür ediyor, İstanbul kahve festivali ve şarap tadım etkinliklerinin detaylarının yazmak için sabırsızlanıyorum...
Instagram: @leman_tatli