2 Ekim 2016 Pazar

Paşalimanı Mutfakta Star TV Çekimleri

Herkese selam,
Pazar günü... En sevdiğim...
Erken erken çok erken uyandığım günlerdendir Pazar günü.
Kusura bakma canım uyumakla zaman kaybedemem :))
 Kendime zaman ayırdığım sınırsızca ve doya doya yapmak istediklerimi yaptığım gün!!!!!
Hatta bugün instagram @leman_tatli adresimde de paylaştığım gibi yazmak istiyorum.
"Uyumayın uyumayın kalkııınn haddiiiii diyorum bak kime diyorum!"
Özellikle pazar günleri için koskoca bir gün bizimle diye çokca yazmışlığım vardır.
 Geziler, tozular, bakımlar, düzenlemeler, yürüyüşler, yemekler, blog yazıları ve daha neler neler...
Neyse bölmeyelim, durum böyle olunca Vahe Kılıçarslan'ın sunduğu "Evdeki Mutluluk" programının Paşalimanı Bistro & Lounge'daki çekim gününün detaylarını bugüne bıraktım ve rahat rahat yazmaya başlıyorum.
 
Bir programa blogger olarak konuk olmak ilk kez yaşadığım bir deneyim oldu benim için. Aklıma bir an yeni yeni blog yazmaya başladığım günler geldi.
Blog nedir? Nasıl tutulur? Yazsam okunur mu acaba vs. derken? Yol almak ve güzel organizasyonlarda yer alabilmek beni mutlu etti.
Şuna eminim ki; hayallerinizin peşinden gidin. Emek verilen her olayın dönüşü oluyor.
Benim için önemli olan, bu program için blogger konuk olarak düşünülmek, değer verilmek ve davet edilmek.
Bundan dolayı, Paşalimanı Bistro& Lounge işletme sahibi Özgür Çerçi'nin davetlerinden ötürü kendisine teşekkürlerimi sunuyorum. Çok mutlu oldum.
Ekip olarak mutlu ve hareketli bir gün geçirdik.
Paşalimanı Bistro & Lounge mutfağında yer alan, yardım eden, tüm şef ve çalışanlara... Çekim için Star TV kanalından gelen tüm ekibe teşekkür ediyorum, ellerinize sağlık.
Teşekkür yazının en son bölümünde olmaz mıydı Leman?
Ben baştan yazıyorum. Bol teşekkürlü bir yazı oldu :)
Emek verilen her işe saygım sonsuz. O yüzden teşekkürler en başta olsun.
Heyecanlı mıydım?
Tabiki ama tatlı bir heyecandı. Vahe Kılıçarslan başarılı bir sunucu ve programın akışına gayet güzel yön veriyor. Kendisinin samimi ve içten tavırları ile duruma hemen alışıverdim.
Vahe Kılıçarslan, Özgür Çerçi'ye (mekanın sahibi) mekan hakkında merak ettiklerini sordu. Çağrı Şef ile hopladı, zıpladı, ateşli tavaları havada çevirdi. Aynı şekilde bende, kısım kısım sorduğu sorulara yanıt verip kendisine eşlik ettim.
Çağrı Şef birbirinden güzel yemekler hazırladı.
Neler mi yaptı?
Neler yapmadı ki?
Çağrı Şef'in harika tabaklarının ayrı ayrı fotoğraflarını çektim sizler için.
Peki ben Paşalimanı Bistro &Lounge'ı neden tercih ediyorum? Yemeklerini neden çok seviyorum?Çünkü lezzeti evde yaptıklarımız gibi.
Hani denir ya "Sanki Anne yemeği gibi" aynen öyle. Tertemiz mutfağı ve katkı maddesiz gıdaların kullanıldığını görünce içiniz rahat rahat seve seve yemeklerinizi yiyorsunuz. Lezzete çok önem veririm; ama hijyen lezzetten daha ön planda yer alır benim için.
Hijyen konusunda da kusur yok. Bu konuda beni rahatsız eden hiçbir şey olmadı.
Çalışanlardan tutunda, oturduğunuz, tuttuğunuz çatal, kaşığa, yemeğe kadar her şey pırıl pırıl. Adana'ya böylesine şık ve kaliteli bir mekan sunduğu için mekanın sahibi, Özgür Çerçi'ye başarılarının devamını diliyorum. Mekana, zevkle gidiyor ve lezzetli yemekler yiyor, keyifli zamanlar geçirebiliyoruz.
Evet sonra ne yaptık?
 Mutfakta pişen lezzetler yukarı masada yerini aldı.
Sıra, her biri ayrı sanat değeri taşıyan lezzetli sunumların tadına bakmaya geldi.
Güzel sohbetler eşliğinde yavaş yavaş lezzetlere tadımladık.
Yemekler zaten süper; ama bilirsiniz tatlıyı çok severim.
Bu yüzden, benim favorim bu tatlı.
Tanıştırayım; adı : "Ice Cake"
Acayip bir şey.
Yok böyle bir şey :))
Yerken gözlerini kapat.
Hissetmelisin o tadı. Gerçekten "Leman demişti" dersiniz.
Bu tatlıyı şiddetle tavsiye ediyorum deneyiniz.
Güzel sohbetler eşliğinde programımızı tamamladık.
Ayrıca diğer bir teşekkür ise, bu güzel günde beni yalnız bırakmayan;
Sevgili "My Magazin" ailem için.
Hep destek tam destek. Kendilerine teşekkürlerimi sunuyorum.
Vahe Bey,
My Magazin dergimizi ve "Bu Benim Olsun" yazılı köşemi inceledi ve çok beğendi.
Şimdi sıra, heyecan içinde yayını izlemeye.
Bekliyoruz. Gelişmeleri instagram ve facebook sayfalarımda paylaşacağım.
Herkese Mutlu günler dilerim
Instagram:
@pasalimanibistro
@vake_kilicarslan
@leman_tatli