16 Ekim 2016 Pazar

İstanbul Coffee Festival Küçükçiftlik Park

İstanbul Kahve Festivali Küçükçiftlik Park!
Geçtiğimiz hafta akın akın insanların gitmiş olduğu, sosyal medyada çokca sesini duyduğumuz ve yine sosyal medya da bir sürü bir sürü harika kahve kareleriyle donanmış olan kahve festivali :))
Ufuk Tatlı (eşim) tam bir kahve bağımlısı.
Hatta aşırı kahve sever. Bu festivali kaçırmaz.
Ufuk, "Leman kahve festivaline gidiyoruz dedi."
Ve çıktık yollara...
Ahhh..! festival alanına yaklaşırken burnumuza gelen nefis kahve kokularını hiç unutmayacağım. Daha içeri girmeden sarmıştı canım kahve kokuları her bir yanı!
İstanbul Küçükçiftlik Parkta alana girer girmez sizi karşılayan kahve firmaları.
Kahvenizi nasıl alırsınız?
Bir kahvenin 40 yıl hatrı var buyrun böyle oturun, hem sohbet edelim hem kahve içelim diye karşılamalar...
Çok güzeldi çok çok çookkk!
Küçük tadımlık atıştırmalıklar ile birlikte, kahvenin değişik çeşitlerini içtik, gezdik, gördük. Düzenlenen küçük uygulama atölyelerine (workshop) katıldık. Yeni bilgiler edindik.
Aldığım bilgilere göre, bu yıl düzenlenen kahve festivali geçen yılı ikiye katlamış. Hatta öyle ki, Avrupa'da yapılan kahve festivallerini bile sollamış geçmiş. Konu türk kahvesi, kahve çeşitleri ve Türklerin kahveye olan sevgisi ve ilgisi olunca durum böyle oluyor demek ki...
Olsun olsun! İyidir bu tarz etkinlikler hep olmalı. Hepimiz için yenilik, değişiklik şart.
Festivalde yine bir kahve markasının dilek ağacı tarzında hazırladığı bir köşe çok ilgi görmüştü.
Ne çok not var.
Ne hayaller, ne istekler, ne dilekler...
Leman sen kahve içmezsin ne yaptın canım sen orada dediniz :)
Doğru da ne yapalım gitmeyelim mi yani :))
Kahve ile arası pek iyi olmayan ben!
Denedim eveettt bu bir ilk belki! Hem de Cappicuno denedim :)
Güzel bir lezzeti vardı. Tadı yumuşaktı.
Ayy! böyle de yazınca Dünya'dan Leman'a Cappicuno denedim güzel bir lezzeti var yazdım :)) Cappicuno ile ilk defa tanışan insan gibi oldu :))
Neyse,
sonra yine "Zihni Sinir" diye bir markanın kahvesini denedim. Ya şirinliğe bakar mısınız?
"Zihni Sinir" de nedir böyle :)
Denedik de denedik, dolaştıkta dolaştık. O stand senin bu stand benim :) şöyle de çek böyle çek!
Bu atölyeden şu atölyeye,
Şuna da bakalım buna da bakalım derken, keyifli bir şekilde festivali tamamladık.
            
Üstüne birde hatıra fotoğrafımızı çekildik.
Festivalden çıkarken Ufuk'a şunları tekrarladım. Unutmamak için hemen not aldım.
Ve işte kahve aşkına aşırı uyumlu cümlelerim.
Festival gibisin katılmak istiyorum.
Nice güzel festivallerde yer almak istiyorum.
Festivallerce bitmesin, hayatın rengi ve ışığı hep sürsün.
Mutlu kahveler olsun.
Nice fallar kapansın.
Tüm güzellikler gerçek olsun.