16 Ekim 2016 Pazar

Food and Music Fest Adana

Selam,
Birçok kişi sordu.
Leman sen ne yapıyorsun?
Kurs mu bu? Neyin etkinliği?
Ne zaman, nerede?
İşte geldim burdayım ve tüm soruları yanıtlamak üzere başlıyorum yazmaya.
Belirtmeliyim ki festival süresince yoğunluktan dolayı hemen yazamadım.
Adana'da düzenlenen bu etkinliğe güzel bir sayfa ayırmak istedim ve şimdi
 Adana Food and Music Fest'i rahat rahat yazarak bahsetmek istiyorum. 
GOAdanaKent Rehberinin önderliğinde düzenlenmiş olan ve bu yıl ilk olarak düzenlenen bu festivali çok sevdim.
(Çikolatalar Rengin Pastanesi, Çikolata yapım atölyesinden)
Peki bu organizasyona nasıl katılabiliriz?
Yapmanız gereken sadece Biletix ya da Adana'da belirlenen satış noktalarından biletinizi almak ve program dahilinde festivalin etkinliklerine katılarak doya doya güzel lezzetlerin tadına bakmak. 
(Paşalimani Bistro&Lounge'da makarna yapımı atölyesi)
(Tex-Mex'de Taco Yapımı Atölyesi)
9 Ekim 2016 Pazar günü Aquapark Adana'da belirli markaların yer aldığı lezzetli bir festival oldu. 
Adana'da bulunan belirli markalar bu güzel organizasyonda yer aldı ve standlar açıldı, yemekler yenildi, konserler verildi. Böyle organizasyonlara bayılıyorum. 
(Viola Restoran'da Susi yapımı Atölyesi)
Hep olmalı. Ayrıca Food and Music Fest biletini alınca bir hafta boyunca Adana'da düzenlenen workshoplara katılıyor, ilgi duyduğunuz bir  konuda atölyelere katılıp eğlenceli zamanlar geçirip, mutfak ve gastronomi üzerine yeni bilgiler öğrenebilirsiniz. 
                                                  
Atölyelerde neler vardı neler!!
Rengin Pastanesinde çikolata yapımı,
Paşalimanı Bistro&Lounge'da makarna atölyesi,
Viola Restoran'da Susi atölyesi,
Tex-Mex'de Taco yapımı ve daha neler neler... 
Benim için çok renkli, hareketli ve heyecanlı bir hafta oldu. Yeni bilgiler edindim. Yeni arkadaşlar kazandım. İnanıyorum ki... Food and Music Fest her geçen yıl daha da güzelleşecek. Etkinliklere katılmaktan çok keyif aldım. Adana'ya güzel değerler kazandıran ve bu güzel organizasyonda emeği geçen herkesin ellerine sağlık.
Instagram: @leman_tatli