18 Ekim 2016 Salı

Bağcılık Üzerine Tadım Etkinlik İstanbul Başköşe Restoran

Herkese selam,
Günün en sevdiğim zaman dilimi içerisine girmiş bulunuyorum.
Havaların hafiften serinlemesi ile birlikte hafiften yazıyorum çünkü Adana hala kendini (özellikle öğle vakti) yaz mevsiminde zannediyor. Başka şehirlerde uzun kollular, montlar, ceketler giyiliyorken bizde hala güneşli bahar havaları...
Neyseki hafiften serinleyen havaya karşı aldım sıcacık çayımı geçtim bilgisayarımın başına.
İstanbul kahve festivalinin olduğu hafta, Nişantaşı Başköşe restoranda çok keyifli bir etkinlik vardı. Bu güzel etkinlikten beni haberdar edip, davet ettiği için sevgili Sabahattin Göktan Bey'e teşekkür ediyorum.
Sevgili İlhan Monser'in düzenlediği ve sevgili Gülçin Akçay Gündoğdu'nun bağcılık hakkında bilgilerini paylaştı. İlhan Bey'i ve Gülçin Hanım'ı tanıdığıma çok memnun oldum. İkisi de işlerinde çok iyi olan kişiler.
Göstermiş oldukları ilgi ve misafirperverlik için kendilerine teşekkür ediyorum.
Organizasyon çok güzeldi. Yeni arkadaşlar edindim ve çok samimi bir ortam vardı.
Bağcılık üzerine edindiğimiz yeni bilgiler ile birlikte lezzetli tadımlıklar eşliğinde şarapları tadımladık.
İstanbul Nişantaşı Başköşe restoranın lezzetli tadımlıkları çok güzeldi.
Bir sonraki İstanbul planımızda Başköşe restorantın menülerinde yer alan diğer lezzetlerin tadına bakmaya gideceğim. Sözümüzü aldık :))
Şarap tadım etkinliğinde, baktığımız çeşitli lezzetlerin arasında,
benim favorim ise Chateau Murou Cabernet Sauvignon 2014 oldu. Gerçekten çok lezzetliydi. Denemenizi öneririm.
Böyle güzel organizasyonların Adana'da sık bir şekilde yapılmasını umut ediyorum.
Hatta en kısa zamanda güzel haberler gelebilir.
Bu şekilde değişik sunumların yer aldığı güzel etkinlikler planlamak için çalışıyorum.
Bu güzel günde emeği geçen herkesin ellerine sağlık.
Nicelerine hepberaber...