12 Ekim 2016 Çarşamba

Aspire Drinkthin

Merhaba,
Uzman diyetisyenim ile hedeflediğim ideal kiloma ulaşmaya sanırım gün sayıyorum.
Hedefe çok az kaldı. O günleri de göreceğiz umarım diyerek sabrediyorum :))
Konuya hızlı giriş yapalım.
Aspire drinkthin nedir?

Üzerinde de yazdığı üzere,
Sıfır kalori,
Sıfır şeker, Sıfır yağ,
Sıfır, sıfır, sıfır olması ne hoş değil mi? Böyle rahat rahat hafif hafif :)
Aspire'ı lütfen soğuk içiniz. Ben yanlış yaptım. Önce, buzdolabında bekletmeden açtım içtim.
Ilık halini gerçekten beğenmedim, sonra soğuk içtim.
Ciddi fark var.
Asitli bir şeyler içmek istediğiniz an deneyebilirsiniz.
Genelde asitli içecek olarak, tercihim sade maden suyu oluyor; ama bu içeceği de listeme aldım.
 Tokluk hissi veriyor. Ben Aspire yaban mersinini denedim.
Kapağı açar açmaz, yaban mersinin o hoş kokusu sizi sarıyor ve asitli bir şeyler içme ihtiyacınızı hafifletiyor.
Yine yazacağım, soğuk içiniz.
Sardık bu aralar sağlıklı beslenmeye, aralarda kaçamak olmuyor mu?
Tabiki oluyor; ama en azından neyden ne kadar uzak kalırsak o kadar iyi diye düşünüyorum.
Durum öyle ki... Dün sevgili komşum ip almış. Hadi dedik, ip atladık.
Çocukluğumuzu hatırladık. Vay be İsveç, Norveç, Danimarka diyerek atladığımız ipler diyerek attık terleri.
Özellikle içeceklerimizde yer alan, şekere dikkat etmeliyiz diye düşünüyorum.
Çay, kahve bağımlısıysanız şekeri kesin. İnanın çok fark göreceksiniz.
Sağlıklı beslenin, mutlu kalın!