2 Ekim 2016 Pazar

Adanalı Blogger'lar Buluştu

Merhaba,
Mutlu pazarlar dilerim. Dün Adanalı bloggerlar olarak çok tatlı bir buluşma gerçekleştirdik. Sayfalarımızı ve paylaşımlarımızı yakından bilsekte, yüz yüze tanışmanın tam zamanı geldi dedik ve katılabilen arkadaşlar ile Adana Paşalimanı Bistro & Lounge'da çok keyifli bir gün geçirdik. Sayımız az, son dakika da haberleşince ancak bu kadar toparlanabildik. Haber veremediklerimiz, ulaşamadıklarımız son anda işi çıkanlar oldu; ama bu bizim için bir deneme oldu. Bir sonraki organizasyonumuz daha kapsamlı olacak.
Sohbet, muhabbet derken, yakından tanışmamızın ilk adımlarını attık.
Daha nicelerine ve daha büyüklerine diyorum.
Yeri geldikçe yazılarımda belirtiyorum.
Blogger bloger'ın dostudur, blogger blogger'ın arkadaşıdır. Hepimizin amacı kaliteli zaman geçirmek. Güzel şeyler öğrenip, paylaşmayı bilebilmek. En değer verdiğim konulardan birisi Adana'da blogger etkinliklerini canlandırmak, canlandırabilmek. Bunun için ciddi anlamda uğraşıyorum ve büyük bir keyif alıyorum.
 Blog tutmanın ne kadar değerli ve güzel bir duygu olduğunu tanıtmak, anlatabilmek.
İnsanlara faydalı, bilgi dolu mesajlar ve yazılar yazabilmek.
Çünkü kendini yazılarınla ifade edebilmek çok güzel.
Yani diyeceğim o ki... Dün güzel bir adım attık ve birbirimizi daha yakından tanıdık. Çok tatlı arkadaşlar edindim. En kısa zamanda tekrarını gerçekleştirmek üzere diyorum.
Gelelim bu güzel el çantasına. El işi, el emeği, göz nuru @designbyzehra 'nın tasarımı. Dün tanışmış olduğumuz Zehra Hanım, el emeği ürünlerini bizlerle paylaştı. Hepsi çok güzel. Benim tercihim bu koyu mavi olan oldu.
Rengini çok beğendim. Emeklerinize sağlık.
Şimdi bu çantanın içi boş kalır mı? Tabiki hayır!
Leman'dan ne beklenir?
Kozmetik ürünlerim sırayla hoooopppp içine içine:) olmazsa olmazlarım, rimel, ruj, kalem, ojem. Hani youtube kanallarında blogger kızlar yapıyor ya "Bugün Çantamda Ne Var" gibi oldu yazı :))
Ayrıca çantanın rengine bayıldım. Gün ışığında renk kendini daha da vurguluyor. 
Bu çantanın adı "Clutchbag" olarak geçiyor. Zehra Hanım'ın zevkli tasarımları için sayfasına bakmanızı öneririm. El işi yapan, üreten kadınlara bayılıyorum.
Benim mi? yeteneğim yok bu konuda; ama keşke olsaydı. Yapanlara hayranlıkla bakıyorum.
Nicesini nicesini gerçekleştireceğimiz güzel toplantılara görüşmek üzere.
Zehra Sena Uzunca
05335614471
@designbyzehra
@leman_tatli