16 Eylül 2016 Cuma

Tatil bitti, Yerleşik Düzene Geçilmeli

Günaydın!
Geç bir günaydın!
Tatilin bitmesine sayılı günler kaldı... Hatta bazıları için bitti bile. Cuma iş başı yapanlara kolay gelsin dileklerimi iletiyorum.
Offf!!!! yazdım yazdım sildim. Hafif damar gidiyor gibiydim. Gerek yok. Mutluluk ile başladığımız bir Cuma olsun. Adana dün akşam saatlerinde süper serin bir havaya sahipti. Yağmurlar yağdı, şimşekler çaktı; ama gel gör ki bugün öğlen saatleri itibari ile yine hafif bir sıcak var.
Eeeee... o kadar da olur Leman diyorsunuz değil mi? Biz kii... Adanalılar olarak kocaman "Temmuz, Ağustos" aylarını atlatmış insanlarız. Nasıldı ya????? Nem, sıcak, 7/24 buhar odasında oturuyorsunuz gibi bir histi. Şimdi ise yavaş yavaş yaza elveda diyoruz. Hoş geldin Eylül demek istiyorum da... Eylül de bitiyor. Eylül'ü hiç yaşayamadım desem? Sıcaklar devam ettiği için ruhum hala Ağustos ayı gibiydi. Öyle böyle derken okullar açılacak. 19 Eylül 2016. Özledik çocukları, zilleri, nöbetleri, toplantıları :))
Kim ne derse desin, üst üste gelen bayram tatilleri sonucu; tembelleştik, kilo aldık, rahatlık çöktü, para harcadık, geç uyuduk, geç uyandık, şaşırdık...
Ama "Leman tatil be yaa!" diyorsunuz evet ama sezonunun başlaması lazım. Yerleşik düzene geçmemiz lazım. Bir gün orada bir gün burada haydiiiiiii haydiii diye diye haydili bir yaz oldu :))
Neler yapacağız?
1) Acilen uyku düzenimizin yoluna girmesi gerek. Aksi halde ders anlatırken bir köşede sızmak istemem :))
2) Bol abur cubur yemenin önünü kesmek gerek. Her gittiğimiz bayram ziyaretinde tadına baka baka içimiz dışımız tatlı oldu. Güzel evet çok güzel. Yenilsin ama yaaaa :))
3) Bir sonraki tatile kadar birikim yapmak gerek :)) Tatil canım nasılsa onu da alalım bunu da alalım deniyor... Sonu gelmiyor... :) Olsun alınsın ama yaaaa :) (Kendimle çeliştiğim anlar...)
4) Keyif alınan bazı alışkanlıkların arasına mesafe koymak gerekli. Kim ne derse desin tatil yanında hafiften zararlı alışkanlıkları da beraberinde getiriyor.
5) Devamlı yatmak yerine, hobilere eğilmeli ve kaliteli zaman geçirmek lazım.
6) Amannnn nasılsa tatil deyip, ötelediğimiz şeyleri bir bir sırayla yapmak lazım.
Bu bende çok olur. Daha zaman var nasılsa deyip :) beklemek, bekletmek sonra bir bakmışım ki tatil bitmiş iş kalmış :))
Unutulur mu?
Asla :)
Deniz, kum, güneş mi?
Evet dibine kadar; ama yeter! Her şey tadında.
An itibari ile yaz sezonunu kapatmış bulunuyorum.
Bir sonraki yaz mevsiminde görüşmek ve maceralara devam etmek üzere.
Bak sonra özledim dersin, fotoğraf koyar iç geçirirsin :)
Olsun olsun koymam tamam okullar açılsın artık :)
Yaşasın yerleşik düzen :)
Haydi keyifli günler!!!!!
Mutlulukla ve sevgiyle kalın!
Instagram: @leman_tatli