3 Eylül 2016 Cumartesi

Süleyman Bayır Saç Tasarım Adana

Herkese selam,
Bugün inanılmaz yoğun bir gün yaşadım. Koşturmaca derken... Saçlarımı fönletmek istedim ve mekandan ötürü Süleyman Bayır saç tasarıma gidemedim. Ve sonuç!
Pişmanlık....
Ya altı üstü düz fön yaa... Ne var bu işte? Çok mu zor yani? Evet sonuca bakılırsa zor...
İsmini vermek istemiyorum aceleden girmiş olduğum kuaför kötü bir mekan da değil hani...
Ziyapaşa Bulvarında ve cadde üzerinde!
Peki Leman fark ne diyorsunuz biliyorum? :))
Süleyman Bayır fön çektiğinde;
Saçlarım bebek gibi oluyor...
Yumuşacık...
Birbirine yapışmıyor.
Deli gibi elektriklenmiyor.
Saçlarımın uç kısımları kırılmıyor.
Ayrıca fön çekim esnasında iki kişi çalışıyorlar. Biri tutuyor, Süleyman Bey çekiyor. Zaten ince ve çabuk kırılan saçlara sahibim. Yanlış çekim ve ısıdan saçlarım daha da yıpranıyor. Saç konusunda çok hassasım. Önem veriyorum.
Başka yere gitmek istemiyorum diyorum hep; ama zaman sorunundan ötürü mecbur kaldım ve gittim.
Ayrıca Süleyman Bayır saç tasarım boya, ombre, kesim, kuru kesim saç ile ilgili her şey diyebilirim bu konularda da çok başarılı. Öneririm.
Instagram:
@suleymanbayirsactasarım hesabından yaptığı güzel şekillere, uygulamalara göz atabilirsiniz.
@leman_tatli