12 Eylül 2016 Pazartesi

Pakmaya Etkinlik Günümüz

Herkese selam!
Kurban bayramınızı kutlar. Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öperim diyerek yazıma başlıyorum. Ziyaretler, geziler, tozular, yemekler, kebaplar, tatlılar...
oh güzel güzel değil mi?...
Tatil işte kötüsü mü olur? Olmaz olmaz:)
Şu arada bir fırsat buluverdim. Blogum canım benim hemen yazmak istedim. :)
Geçtiğimiz günlerde Pakmaya'nın Adana La Creme Atölye'de düzenlemiş olduğu blogger etkinliğine katıldım ve tatlıların içinde çok tatliş geçen günümüzden bahsetmek istiyorum. Nasıl lezzetli nasıl sıcak bir toplantı oldu anlatamam. Ne yazık ki Adana'da blogger etkinlikleri sık olmuyor. Hatta blogger'lar birbirlerini tanımıyor. Bu anlamda, karşılaştığım blogger dostlarıma sıkı sıkı sarılıp, iletişimde kalıyorum. Bu anlamda birbirimizden haberdar olmamızın önemli olduğunu düşünüyorum.
Gelelim günümüze,
Pakmaya, bizlere yeni çıkardığı pudingleri önce gözlerimizi kapatarak tadıp bilmemizi istedi. Benim tadına baktığım puding, tarçın vanilyalı olandı. Lezzetliydi.
(Sevda ve Sümeyra Hanım ile birlikte. Blogger dostlar çok tatlılar.
Derya Hanım'da vardı. Tanıştım kendisi ile çok tatlıydı.)

Bir de türk kahveli puding çıkarmışlar. O da çok ilgimi çekti. Kahve ile aram çok olmamasına rağmen. Sevdim.
Sonra, aldık elimize Pakmaya pasta malzeme ürünlerini herkes yapabildiği en güzel tatlıyı yapmaya başladı.
Ben mi? Allahıımmmm :)) tabiki önce kaldım! 
Ne yapsam ne yapsam? Derken... sevgili dostum Leyla'ya "Pişştt Leyloş yardım et ben ne yapacağım dedim:))" Leyla :" Leman tamam ben sana yardım edeceğim. Dur beraber yapalım derkennn...." Nurşen Hanım yardımıma hızla yetişti :) Kurabiye dedik evet "Kurabiye" :) ama nasılllll :))
Ya!!!! Yaparım evet ama tarif önümde yokken de şak diye yapamam yani:) Neyse Nurşen Hanım: "Büyük bir profesyonellik ile bana malzemeleri söyledi..."
Bir yumurta, sıvıyağ, biraz un, şeker, Pakmaya kabartma tozu, Pakmaya şeker vanilin, Pakmaya pudra şekeri, Pakmaya Güllü puding, (Güllü puding Pakmaya'nın yeni çıkarmış olduğu bir puding bir paketin hepsini koyduk karışıma) üzeri için Pakmaya parça çikolata taneleri. Karışımı elimle iyice karıştırdıktan sonra küçük toplar halinde yağlı kağıt üzerine yerleştirdik ve fırına verdik.
Nurşen Hanım'a yardımları için çok çok teşekkür ediyorum. Nurşen Hanım'ın yemek ve pasta tarifleri üzerine blogu var. Nefis tarifler için kendisini takip edebilirsiniz. Aşağıda görmüş olduğunuz keki de Nurşen Hanım yaptı.
 Keki kesince içinden çikolatalar akıyordu. Süper bir şeydi.
Mutfakta mis gibi kokular birbirine karıştıktan sonra
sıra yaptıklarımıza tatmaya gelmişti. Masamızı, çayımızı hazırladık. Keyifli sohbet eşliğinde yaptıklarımızı tadımladık. Gerçekten çok hoş bir gündü. Blogger etkinliklerinin arkasının kesilmemesini istiyoruz. La Creme atölyeye bizlere ev sahipliği yaptığı için ayrıca teşekkür ediyorum.
Nice güzel toplantılara.
#benimutluedenpuding
Instagram:
@leman_tatli