1 Eylül 2016 Perşembe

H&M Adana Özel Lansman Etkinliği

Merhabalar,
Gelelim keyifli bir yazıya daha :)) H&M mağazası artık Adana Optimum AVM'de hizmete girmiş bulunmakta. Marka dün gece özel bir etkinlik ile kapılarını bizlere açtı. Detaylara gelmeden önce, H&M mağazası ile ilk tanışmamı sizlere anlatmak istiyorum.
Yıl 2007 bir değişim programı kapsamında Avusturya, Viyana şehrine gitmiştim. Yurt dışı gezi tozu olayları tabikiii :) burda bu var şurda şu var derken... Orada bulunan arkadaşlarım hadi H&M'e girelim dediler. Neymiş bu mağaza nasılmış derken kendimi 3 katlı bir mağazanın içerisinde bulmuştum.
Hiç unutamam:)) hala da kullandığım ve kıyamadığım 5 parça ürün ile çıkmıştım mağazadan. Sonraları İstanbul H&M ile yetinirken sanırım birileri sesimizi duydu da H&M Adana'ya açıldı. Çok mutlu oldum hatta çok mutlu olduk. (çoğul daha iyi olacak biz, hepimiz, kızlar, bütün kızlar vs gibi bir şey) :)) Mağaza iki katlı. İlk katı kadınlar için. İkinci katında ise çocuk ve erkek reyonları bulunuyor.
.
Fiyatlar gayet güzel. Alınabilir hatta alınası boyutta. Neler yok ki? Son moda çantalar, elbiseler, bluzlar, şapkalar, babetler, ayakkabılar, tokalar, şallar, güneş gözlükleri, kozmetik ürünleri, iç çamaşırları, anahtarlıklar, çoraplar, kolyeler, küpeler, bilezikler her şey işte her şey var.
Aşağı fotoğrafta görmüş olduklarınız çiçekli saç bantları. Çok şeker değiller mi?
Gelelim biraz lansmandan bahsetmeye, mağazanın içinde DJ vardı. Çok keyifli yabancı müzikler çaldılar. Bir yandan küçük atıştırmalıklar etrafınızda dolanırken, tatlı ve tuzlu değişik lezzetler eşliğinde ürünlere göz attık.

Bu fotoğrafta da sanırım bluzun rengi ile aşk yaşıyorum bilemiyorum :) Çalışan bayanlara ofis stili bölümünü öneririm. Çok tatlı parçalar vardı. Gömlekler güzeldi. Pamuklu olanlardan bir tane alıverdim. Kaçırmam!!!!!

"My day begins after coffee" ifadesi ile bir alt üst takım çıkıyor karşıma. Gecelik, pijama (bayan iç giyim) bölümünde olan, belki evde rahatça giyinilebilecek hoş bir takım. T-shirt ve alt kısmı rahat bir short.
Rahat kıyafetleri çok severim. Bu takım güne kahve ile başlayan ve kahvesiz ayılamayanlara gelsin :))
Ya bunlara ne demeli? Pembikler çok şekerler. Bu tarz değişik kutular, muglar da vardı.
Mağazada ürün çeşidi çok. Ciddi günlük kıyafetlerin yanı sıra, spor ürünleri de rahatlıklar bulabilirsiniz.
Rahat sweatshirtler, önü fermuarlı uzun kollu ceketler, polarlar birçok güzel ürün mevcut. 
Bu sarının rengi güzelmiş. Sevdim.
Takılar, tokalar, sarılar, doreler, gümüşler her şey var...
Yırtık kotlar, mini kot shortlar yine yine çok moda kızlar bilgilerinize.
Ve tabikiiii kozmetik bölümü de var. Yerimi buldum dedim. Kozmetik hastası Leman!
Birbirinden güzel rujlar, ojeler, allıklar, pudralar var da varrrrrr!!!
Buarada gözlükler indirimde bakın derim. Hoş modeller var. Bayılarak bir tane güneş gözlüğü aldım. Çok sevdim...
Adana Optimum AVM'de H&M biz çok sevindik... İyi ki geldin H&M :)
Ürünlere göz atmanızı tavsiye ederim. Bol H&M'li günler dilerim!!
Instagram: @leman_tatli