11 Ağustos 2016 Perşembe

Dut Bahçem ve Dut Pekmezi

Günaydın instagram: @leman_tatli adresimde geçen hafta "Dut Bahçem" hakkında paylaşım yapmıştım. Bugün "Dut Bahçem" hakkında detaylı yazmak istiyorum.
Kargom bu şekilde kutu içerisinde geldi. Kargo esnasında yıpranma olmamış. Kutu ve ürünler elime güzel ulaştı. Kutumun içerisinde kurutulmuş dut ve dut pekmezi var. Dut çok severim ama kurutulmuş olanı ayrıca çok severim. Instagram adresleri: @dutbahcem sayfalarına baktım ve ürünlerin özenle nasıl güzel hazırlandığının fotoğraflarını gördüm. 
Ben de sizlerle paylaşmak istedim. Dut bahçem ekibi tarafından toplanan mis dutlar bu şekilde ayıklanıp, kurutuluyor.
Tepsi tepsi bir sürü dut toplanıp, taşınıyor... Çok güzeller...
Dikkatimi çeken diğer bir nokta. Çalışanların üzerlerinde bulunan tek tip tertemiz çalışma giysileri ve eldivenleri. Saçlarının düşmesini önleyen kepler. Çok hoşuma gitti. 
Fotoğrafta görmüş olduğunız kaplara dut pekmezi şerbetleri dökülüyor.
Dağ, bahçe, ağaç, meyve toplamak bir şeyler yapmak çok severim:)) Yayla ortamını çok severim.
Dökülen pekmezler bu şekilde kapalı kaplarda koruyucu tüller yardımı ile sunuma hazır hal alması için bekleniyor ve sonuç işte buyrun.
Kuru dutlar ve dut pekmezi kapılarımızı çalıp, bu güzel cam kavanozlarda sofralarımıza geliyor. Dut kurusunu ben 2, 3 günde bitirdim bile:)) hem sağlıklı hem de lezzetli. İnsanın şeker ihtiyacını da alıyor. Pekmeze gelecek olursak gerçekten lezzetli kıvamı güzel. Ben pekmezi tahin ile karıştırarak kullandım. Tek başına pekmezi tüketemem; ama çocuklara içirilebilir.
Pekmez içmek çok faydalı. Tahin pekmez karışımını sizler yaparmısınız bilmem: ama  bizde sık tüketilir. Hazır çikolata kremalarını ekmeğin üzerine sürmek yerine, tahin pekmezi karıştırın deneyin. Nasıl lezzetli oluyor nasılll.
Sipariş için www.dutbahcem.com veya 05366031966  ya da 0.242.2425656 numaradan ulaşabilir.
Ayrıca Instagram: @dutbahcem adreslerini ziyaret edebilirsiniz.
Keyifli, sağlıklı günler dilerim.