3 Temmuz 2016 Pazar

Yeni Uğur Tatlıcısı Adana


Günaydın Dünya! Günaydın Adana:))
Şeker bayramına çok az kaldı. Çok mutlu ve heyecanlıyım. Bugün sizlere daha önce de bahsetmiş olduğum Adana'nın tarihi Yeni Uğur tatlıcısı hakkında yazmak istiyorum.
Biz de gelenektir... Bayramlardan önce bayram alışverişi yani tatlılar Yeni Uğur'dan alınır. Özellikle benim dedem helvada Yeni Uğur'dan şaşmazdı.

Adana Büyük Saatte bulunan Tarihi Yeni Uğur bizim en uğrak yerimiz. Kutu kutu lokumlar, cezeryeler, tahinler, helvalar alınır eve stoklanır. 

Nasıl lezzetli nasıl lezzetli. Bu arada son yıllarda kendilerini çok geliştirmişler ve değişik değişik isimlerde tatlılar ile damaklarımızı şenlendiriyorlar. Örneğin iki fotoğraf üstteki görselde ballı narlı değişik bir lezzet yaratmışlar. Sonra fıstık ve fındık ile atom dedikleri değişik karışımlar yapıyorlar.

İtiraf etmeliyim ki en güzeli de ne biliyor musunuz:)) sizi güler yüzle karşılıyorlar ve her şeyden ikram ediyorlar.

Evet tamam bu yeterli... Şu olsun, bu olsun, tamam hadi şununda tadına bakayim demekten kendinizi alıkoyamıyorsunuz. Ben Büyük Saatte olan tarihi Yeni Uğur'a defalarca gittim. Her şey ama her şey çok lezzetli. 


Cezeryeler gözünüzün önünde kesiliyor. Arka tarafta imalathane kısmında kimin ne yaptığını görebiliyorsunuz. Ailecek tercih ettiğimiz özellikle de bayram öncesi sevdiğimiz bu mekanı sizlerle paylaşmak istedim. Şimdiden mutlu bayramlar ve afiyet olsun.
Ve belirtmeliyim ki Yeni Uğur artık online siparişte alıyor. Yani internetinize belirteceğim adresi giriyorsunuz ve tatlılar kapınıza geliyor.
www.yeniugursiparis.com
Instagram: @yeniugur01
                 @leman_tatli
Hıı ayrıca yurt dışına giderken Türkiye'yi tanıtmak adına ne çok cezerye ve lokumlar götürmüştüm kutu kutu:)) her deneyen de bayılmıştı...


"Oh yeahhh Turkish delight" "Leman! This is amazing" gibi cümleleri çok duydu bu kulak:)) neyse afiyet olsun herkese, ballı şeker olsun. Haydi görüşmek üzere.