19 Temmuz 2016 Salı

Mildjewelry Gümüş Kolye Kişiye Özel Ürünler

Günaydın Adana!
Hayat devam ediyor... 
Daha önce instagram: @leman_tatli hesabımda @mildjewelry
kişiye özel ürünleri sizlerle paylaşmıştım.
Benim siparişim olan midye kabuğu şeklindeki kolyem hızlı ve sorunsuz bir şekilde elime geçti. 
Ürünün siparişini internetten, yukarıda belirtmiş olduğum internet hesabından yaptım. Kişiye özel ürünler olduğu için, sipariş vermek istediğinizi ürünleri istediğiniz şekilde tasarlayıp alabilirsiniz.
Kolyeler çok nazik. Değişik modeller var.
Kolyelerin kenarında bulunan mavi minik boncuk kolyeye ayrı bir hava veriyor.
Ben mavi boncuğu nazarlık gibi görüyorum. Çok beğendim. En çok sevdiğim detay mavi boncuk detayı oldu. 
Mavinin enerjisine inanıyorum. Nazar boncuğum benim. Yaz dönemi boyunca hep benimle hiç çıkarmadan kullanıyorum.
Elimdeki midye gerçek gümüş; ama yine de dikkatli kullanıyorum. Parfüm gelmemesine özen gösteriyorum.
Sipariş verdiğim instagram: @mildjewelry çok anlayışlı kişiler ve inanılmaz yardımcı oluyorlar. En küçük sıkıntı da ürünü geri gönderin lütfen diye belirttiler.
Ürünlerinin arkasındalar yani. Çok memnun kaldım. Sitelerinde nazik, ince ve kibar ürünler var. Özel günler ve siparişleriniz için öneririm.
İyi günlerde takmak dileği ile inşallah.
Mutlu günler.