23 Temmuz 2016 Cumartesi

Eyüp Sabri Tuncer Şampuan, Sıvı Sabun ve Vücut Losyonu

Herkese selam,
Eyüp Sabri Tuncer bu markayı duydunuz mu bilmiyorum; ama ben çocukluğumdan beri çok iyi bilirim.
Özellikle babaannemde limon kolonyası bulunur. Başka marka olmaz sadece Eyüp Sabri Tuncer vardır. Bir önceki yazımda kolonya ile özellikle de limon kolonyası kullanmayı tercih etmediğimi yazmıştım; ancak bu markanın şampuan, vücut kremi ve sıvı sabunlarının olması çok hoşuma gitti. Vücut kremini kullandım. İnanılmaz bir nemlendirici. Yoğun. Zeytinyağı özlü olduğu için sonuçtan memnun kaldım. Aynı şekilde şampuan ve sıvı sabunları da çok başarılı. Instagram @eyupsabrituncer yeni çıkan ürünleri göz atmak için sayfalarına bakabilirsiniz. Özellikle vücut için olan zeytinyağı özlü nemlendirici kremi çok sevdim. Sadece kolonya diye biliyordum; ama Eyüp Sabri Tuncer markasının bu şekilde yeni ürünlerini görmek, denemek beni çok mutlu etti. Başarılısınız ellerinize sağlık. Tavsiye ederim, bilgilerinize.
Instagram: @leman_tatli sayfama beklerim.