23 Temmuz 2016 Cumartesi

Biota Tulip Kolonya

Herkese selam,
Yaz aylarında ferahlamak için devamlı kullandığım kolonyamı tanıtmak istiyorum.
Aslında kolonya kullanmayı özellikle de limon kolonyasını sevmiyorum. Ağır bir kokusu var. Ayrıca limon kolonyası ellerimi kurutuyor. Bu yüzden Biota marka "Tulip" yani lale kokulu kolonyayı kullandım ve tek kelime ile bayıldım. Mis gibi yumuşacık bir kokusu var. Dahası koku kalıcı. Gerçekten bir kolonyadan beklemezdim; ama kalıcı. Bir gün önce sürmüş olduğum ve üzerimde bulunan T-shirtte kalıcı etkinin hala devam ediyor olmasına inanamadım. Fotoğrafta görmüş olduğunuz ve ortada bulunan kalp "L""U" harflerimizin kalbi. Lazer kesim harf ve kalbi instagram @harfimo adresinden sipariş verip yaptırdık. Kişiye özel ahşap ve lazer kesim çalışmalar yapıyorlar. Çok memnun kaldım. Sizler de gönül rahatlığı ile siparişlerinizi verebilirsiniz. Çok güzel ilgileniyorlar. Instagram @leman_tatli adresimde fotoğrafların üzerlerine etiketleme yaptım. Takiplerinizi ve ziyaretlerinizi beklerim.
Mutlu günler.