19 Haziran 2016 Pazar

Ütüsüz Ütü Seely

Herkese selam,
Uzun zaman önce sosyal medya hesaplarımda ütüsüz ütüden bahsetmiştim.
Ancak deneyimimi bir türlü yazamamıştım. Çevremden bu ürün ile ilgili çokta soru aldım. Nasıl diye?

Yıkanmış olan bir T-shirt'ün üzerinde denedim ve farkı fotoğrafladım.

Ürün sprey şeklinde bir kaç fıs sıktıktan sonra el yardımı ile hafiften düzledim ve biraz gerdim. Sonuç iyiydi. 

Bunu T-shirt üzerinde denedim ve sonuç aldım. Bir gömlek üzerinde denemedim. Gömlek ve benzeri ürünlerin yeri kalın olduğu için açma gücü nasıl olur onu deneyimlemediğim için bilemiyorum. Ütü yapmak birçok kadının sevmediği bir durum. Bu ürün pratik. Fişi tak, ütü masasının başına geç derdi yok. Aslında seyahatlarda yanımızda taşımak için iyi bir fikir olabilir. 
Sonuç güzel sevdim ürünü. Pratiklik güzel şey. Hayat kurtarıyor.
Gömlek ve yeri kalın kumaş üzerindeki deneyimlerimi de yazacağım.
İyi günler dilerim.
Instagram: @leman_tatli