26 Haziran 2016 Pazar

SupraColor Fondöten ve Kapatıcı KRYOLAN

Günaydın,
Mutlu pazarlar dilerim. Supracolor Kryolan fondöten ve kapatıcıyı duymayan yoktur sanırım. Özellikle özel gün ve geceler için makyaj uzmanlarının tercih ettiği bir marka. Porselen makyaj adı ile anılan ve ağırlıklı olarak bu markanın ürünleri ile yapılan makyajlar prüzsüz oluyor; ancak bu ürünler günlük kullanımlarda ne derece sağlıklı?
Ben günlük kullanımda memnun kalmadım. Neden mi?
Ürünler çok yoğun kıvamlı. Günlük kullanımda az miktarlarda uygulamak gerekiyor. Ürünler pahalı; ancak satılırken bir yıl yeter diye belirtiyorlar. Kullanım yeterliliği ve süresi kullanım yoğunluğuna bağlı olarak değişecektir.

Fotoğrafta görmüş olduğunuz fondöten. Kullanırken küçük bir makyaj süngeri yardımı ile yüze yediriliyor. Sünger hafif nemli olmalı.
Özel geceler için başarılı. Güzel bir kapatıcı; ancak cilt kuru ise göz çevresi ve dudak kenarlarında hafif mimik izleri oluyor. Bu da yüzü yaşlı gösteriyor bana göre.

Dergi çekimlerimizde bu marka bana uygulandı. Çekimler için iyiydi belki; ama günlükte kesinlikle
tercih etmiyorum.

Tanıtım uygulama esnasında yüzümde bir ağırlık hissettim. Özellikle yaz mevsiminde hem de Adana'da makyaj yapılmıyor. Yüz terliyor ve ciltte yoğun yağlanma oluyor.

Fotoğrafta bana uygulanan ürünlerin ürün numaralarını ve renklerini görebilirsiniz. Özel bir plan ya da programınız yok ise cildinizi yormayın. Günlük hayatta kullanmayı da iki kez düşünün derim. Kötü bir tecrübem olmadı; ama çok yoğun bir kapatıcı olduğu için sanki cildim nefes almıyor gibi hissediyorum.
Şu bir gerçek ki çok iyi bir kapatıcı hatta ekran yüzlerinin de çekimlerinde kullandığı bir marka.
Benim için ise özel gecelerin vazgeçilmez ürünü diyebilirim.
Yazımız kozmetik severlere gelsin, bilgilerinize.
İyi günler dilerim.
Instagram: @leman_tatli
Çekimler: Aydın Altunbüken Adana / My Magazin Dergi Ekibi