9 Haziran 2016 Perşembe

LACINIA Gül suyu ve kremi

Herkese merhaba çok şükür güzel ve yoğun geçen günlerin ardından bloguma yazımı yazabiliyorum. 
En sevdiğim an....
Bugün elimde bulunan bu şeker gül kremlerimden bahsetmek istiyorum. Yuvarlak olan yüz için ve hassas ciltlerin kullanımı için uygun. Diğer kutu ise gül suyu. Belirtmeliyim ki... Gül suyuna aşırı bayılmam; ama bu ürünlerin kokusu o bildiğimiz yoğun gül suyu kokusu gibi değil. Daha hafif ve tazeleyici. Gül suyunu cildimize uyguladığımız gibi aynı zamanda gıdalarımızın içerisinde de kullanabiliyoruz. Mutfakta iyi olanlar bilirler. Kokusu aşırı olmayan ve beni rahatsız etmeyen bu ürünleri sevdim. Alerjik durum yaşamadım. Krem cildime güzel bir yumuşaklık etkisi verdi. Her sabah az miktar alarak masaj yaparak uyguladım. Memnun kaldım. Ürünlerin ben de bir yan etkisi olmadı. Yine belirtmeliyim ki, benim açımdan sorun olmadı. Başka cilt yapıları ve bünyelerde nasıl bir sonuç gösterir bilemiyorum!
Sizde denemek isterseniz 
Instagram: @normbitkisel adresinden sipariş verebilirsiniz.
Mutlu günler dilerim.
Instagram: @leman_tatli