23 Haziran 2016 Perşembe

Kombin Önerileri Karışık Fotoğraflar ve Deniz Çakır

Herkese selam,
Bugün yazımda instagram @leman_tatli hesabımda paylaşmış olduğum ve hoşuma giden fotoğrafları yorumlayarak paylaşmak istedim.
"Style tip Monday" adı ile buz mavisi boydan bir elbise bana eşlik ediyor. Kesimini ve üzerimde duruşunu çok seviyorum. Elbiseyi tamamlayan vazgeçemediğim ve eskimesini hiç istemediğim gri bilekten bağlamalı babetlerim. Yaz mevsiminin gelmesi ile beraber renkli bilezikler ilgi alanıma girmeye başladı. Bileziklerimi Bangladeş'li bir arkadaşım hediye olarak vermişti. Bilezikler camdan ve çok nazik... Dikkatli kullanmak gerekiyor. Bu böyle:)) şimdi konudan konuya geçeceğim. Buarada bu yazımı okurken yazıda bir bütünlük beklemeyin:))


Deniz Çakır'ın siyah beyaz bu çekimlerine bayıldım. Çok hoşuma gitti paylaşmak istedim. Makyajına bayıldım Deniz Çakır:))


Şimdi gelelim güzel arkadaşım Didem ile İstanbul buluşmamıza. Ne gezdik ne gezdik ne gezdik... Sonra dedik ki biz ikiz olmalıyız:)) İstanbul Cadde Suat'a gittik. Gri pileli eteklerimizi ve üzerine şeker pembesi T-shirtlerimizi aldık çıktık. Hem de çok uygun bir fiyatla kombinlerimizi tamamladık.


Siyahı çok seviyorum. Hatta yayınlarımda hep yazıyorum. Siyah benim rengim diye.

Gelelim bir başka fotoğrafa bu sarı taca bayılmamak elde değil. Sevgili Ebru hazırlamış. Parisien home Adana bu tarz çalışmalarda çok başarılı. Özel gün ve geceleriniz için özenle hazırlanmış taclar çok şık duruyor. Öneririm.

Ayrıca hazır görsellerden bulmuş olduğum bu tırnakları beğendim. Aslında uzun tırnak olayını hem sevmiyor hem de hijyenik bulmuyorum; ama bu görseli sevdim.
Ve bu bileklik... Çok zarif...


Ve My magazin haziran sayısı çıktı. Sayfa 88/89 "Bu benim olsun" köşem sizlerle.

Dolu dolu bir sayı sizlerle. 

Çekimlerimizde bize ev sahipliği yapan Adana Perspective mağazasına teşekkür ediyorum. Çok keyifliydi.
Keyifli okumalar dilerim.