24 Haziran 2016 Cuma

Cecile Ürünleri ile Makyajım

Günaydın gününüz aydın olsun!
Güzel bir haftasonunu karşılarken dün instagram @leman_tatli hesabımda paylaştığım makyaj ürünlerimin detaylarını yazmak istiyorum.
Makyaj yaparken genelde karışık markalar kullanıyorum; ancak dün sadece Cecile makyaj ürünlerini kullanarak makyajımı yaptım. Fotoğrafta görmüş olduğunuz ürünler dışında bir ürün kullanmadım. Hava sıcak olduğu için fondöten veya pudra kullanmadım.
Peki Cecile'in hangi ürünlerini tercih ettim?
Allık sedefli terracota. Yaz geldi bu yüzden bronz tonlar kullanıyorum.

Göz kalemi kullanmadım. "Cecile eyeliner" kullandım. Hızlı kuruyor, dağılmıyor ve ucu kalem gibi olduğu için sürerken bir kaydırma yaşanmıyor. Kullanması çok kolay.

Rimel yine Cecile siyah renk. İyi buldum; ama itiraf etmeliyim ki belki daha iyi olabilirdi.
Orta seviye sevdim. Sürerken kirpiklerimde hafif yapışma oldu gibi.

Gelelim en çok soru aldığım konuya:)
Deniyor ki....
Leman kırmızı sana yakışıyor ve hep kırmızı kullanıyorsun.
Sonraki soru şu oluyor :) hangi marka bu?
Bu Cecile kırmızı mat ruj arkadaşlar. Çok memnun kaldım. Yıllardır kullanıyorum.
Hemen geçmiyor. Kalıcı. Fotoğrafta bulunan 26 numara tam kırmızı değil ben kırmızıda 3 numarayı tercih ediyorum.

Cecile marka ve kozmetik ürünlerine blogumda çokça yer veriyorum. Çünkü gerçekten beğeniyorum. Bu markanın ojelerini de kullandım. Ürünlerin fiyatları da uygun. Gayet seviyorum bu yüzden paylaşıyorum.
 Benim gibi makyaj ve kozmetik ürün severlere gelsin bu yazım :))
Mutlu günler, keyifli makyajlar dilerim.