23 Nisan 2016 Cumartesi

La STRADA Ginseng özlü temizleyici peeling İnanılmaz etkili

Günaydın mutlu pazarlar!
Bugün La STRADA marka cilt yenileyici peelingten bahsetmek istiyorum.

Çok şaşırdım. Denedim ve sanki kese yaparsınızda küçük küçük ölü deriler çıkar ya, işte onun gibi bir etki oldu. Yüzüme sürdüm sadece 5 saniye bekledim ve ovalamaya başladım. Sonuç inanılmaz çok beğendim. Sonra hemen yüzümü bol su ile yıkadım. Şuan yanaklarımı, alnımı elliyorum. Yumuşacık... ölü deri gitti. Bir de cildim beyazladı. Önce acaba içindemi bu küçük şeyler dedim anlamadım bir de koluma yaptım. Kıvamı jel şeklinde. Koluma sürdüm ve hafif hafif ovaladıkça ölü deri soyulmaya başladı. İçerisinde Ginseng var.

Bu Ginseng her şeye iyi diyorlar. Ufuk (eşim) GüneyKoreden gelirken Ginseng çayı getirdi. Yaşlanma karşıtı etkisi varmış. Ginseng bitkisi baya ünlüymüş anlıyacağınız. Ben yeni tanıştım. Bu temizleme jelinin üzerinde şunlar yazıyor.
Cilde çok hızlı bir şekilde nüfuz ederek, ciltteki ölü hücreleri temizler, gözenekleri içindeki yağ ve kirden arındırıp derinlemesine temizler. Antioksidandır. Cildin rengini açar ve lekelerin azalmasına yardımcı olur. Lekeyi bilmem ama cildimin rengini açtı doğrudur. Cildin dolgun görünmesini sağlar. Hassas ciltler 15 günde bir kullanmalıdır. Hassasiyet sorunu yoksa hafta bir kez kullanılması öneriliyor. Yani kısacası ben çok beğendim. Düzenli kullanmaya devam edeceğim. Gerçekten ürün beni şaşırttı. Bukadar beklemiyordum.
Teşekkürler La STRADA!
Instagram: @leman_tatli