7 Nisan 2016 Perşembe

Hayırlı Kandiller

Hayırlı nurlu kandiller dilerim...
Güzel bir gün. Hoşuma giden bir kare ile başladım yazmaya...
Yine en sevdiğim anlardan biri... Duygularımı özgürce ifade edebildiğim, mutlu olduğum, paylaşım yaptığım sayfam, blogum... Belki yazarken hafiflemek... Belki düşünmek... Belki sorgulamak; ama en önemlisi mutlu olmak. Size iyi gelen şeyleri yapın! Ertelemeyin... Hayat çok kısa. Zaman hızla akıp geçiyor. Geriye hoş anılar ve biriktirdikleriniz kalıyor. Bu güzel kandil gecesi umarım herkesin dilekleri gerçek olur. İçinde kötülük olmayan herkesin istediklerinin olabileceğine inanıyorum. Allahım çevremizde önce ailemizi, dostlarımızı ve bizi gerçekten seven insanları eksik etme... Sahte ve pis nefesli insanların kötülüklerinden koru... Kötülük kolay... Kalp kırmak ise en kolayı... Hepsi uzak olsun. Gülüp geçiyorum anlamsızlıklara. Kafama takmıyorum hiçbir şeyi. Ben doğruysam gerisi yalan. Birbirini yiyen, saçmalıklarla kendilerine bakmadan başka insanlarla ve onların hayatları ile uğraşan insanlara da acıyorum. Bu nurlu ve anlamlı günde paylaşmak istediğim tek şey bu! Ve Hz. Mevlana'nın en değer verdiğim sözlerinden biri "Ya Olduğun Gibi Görün ya da Göründüğün Gibi Ol"
Güneş gibi ol şefkatte,merhamette. 
Gece gibi ol ayıpları örtmekte. 
Akarsu gibi ol keremde,cömertlikte. 
Ölü gibi ol öfkede ,asabiyette. 
Toprak gibi ol tevazuda,mahviyette. 
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol! 
İçimizdeki, içinizdeki insanlığın ve merhametin ölmediği, ölmeyeceği güzel günlere, hayırlı kandillere! 
Instagram: @leman_tatli