5 Mart 2016 Cumartesi

Mira'nın yağları deneme sonucu yorumlarım

Harika bir pazar gününe günaydın! Adana'da güneşli ve tatlı bir bahar havası hakim. 
Günlerden 6 Mart 2016. Bu güzel günün sadece 1 saatini saç bakımı yapmak üzere saçlarıma ayırdım. Saç sağlığı ve saçı doğru beslemek çok önemli. Dün ön bir bilgi geçmiştim. Şimdi gelelim detaylara; instagram'da miraninyaglari diye tatliş bir adres var. Doğal ve özel olarak yapılıp, hazırlanan hindistan ceviz yağını saçlarıma uyguladım. Uygulama öncesi sunumun şıklığı dikkatimi çekti ve çok hoşuma gitti. Silindir kutunun içerisinden çıkan küçük kitapçıkta yağlar ve faydaları yazıyor. Bilgilendirme bölümünde bulunan hindistan cevizi yağı ve faydalarını yazmak istiyorum.

Hindistan Cevizi Yağı Faydaları
1) Alzheimer hastalığını önleyici özelliği vardır.
2) Beyin ve damar sağlığı için önemlidir.
3) Çok kuvvetli antioksidandır.
4) Alkol ve diğer toksinlerin karaciğere yaptığı hasarı önlediği bilinmektedir.
5) Kan şekerini dengeler.
6) Kuru, yıpranmış ve boyalı saçlara en iyi gelen yağdır.
7) Vücudunuzu, yüzünüzü, dudaklarınızı nemlendirmekte kullanabilirsiniz.
8) Yaraların daha iyi iyileşmesine yardımcı olur.
9) Saç derisini ve saç köklerini besleyerek daha hızlı uzamasını sağlar.
10) Antioksidan özelliğiyle erken yaşlanma belirtilerine karşı cildi korur.
11) Cildi besler ve kırışıklıkları önler.
12) Kolesterol seviyesini düzenler.
13) Romatizma rahatsızlıklarında kullanılır.
14) Eklem ve kas ağrılarını dindirir. 
15) İdrar sökücüdür.
16) Böbrekteki kum ve taşların dökülmesine yardımcı olur.
17) Ayak mantarlarına sürülür.
Kullanılışı:
Dahilen günde 1 tatlı kaşığı. Haricen eklem bölgesine masaj yaparak kullanılabilir. Saç diplerine parmak ucu ile masaj yaparak uygulanır.
Uyarı: Hamilelerin kullanması sakıncalıdır.
Yeniden hatırlatmak isterim ki, bu yazmış olduğum bilgiler hindistan cevizi yağının genel faydaları olup, kutunun içerisinden çıkan minik bilgilendirme kitapçığında yer alıyor. Ben sadece saçım için denedim. Saç diplerime masaj yaparak uyguladım. Saçımda boya yok. 30-35 dakika saç bonesi takarak bekledim ve yıkadım. Saçımda boya da olmadığı için, sonuç inanılmazdı. Yumuşaklık hissini gerçekten hissettim. Bir tatlı kaşığı uygulayın diyor; ama ben bir tatlı kaşığından biraz daha fazla uyguladım. Saçlarım uzun olduğu için ancak yetti. En önemli nokta, kavanozun kapağını açar açmaz o yoğun mis koku. Dehşet güzel. Sanki yemek istiyorsunuz o derece:)) hindistan cevizinin kokusunu çok sevdiğim için çok beğendim. 
"Hııı... ayrıca önemli not, annem de denedi. Saçları yıpranmış ve boyalı. Çok beğendi. Yumuşacık oldu diye belirtti."
Kesinlikle öneririm. Şifa olsun herkese.
Instagram: @miraninyaglari
@leman_tatli 
İyi günler dilerim.