20 Mart 2016 Pazar

Mediwell Dudak Bakım Kremi ve Manikür Seti

Herkese merhaba, 
 
Mediwell dudak bakım kremi hakkında edindiğim bilgileri ve kendi yorumlarımı yazmak istiyorum. 
Mediwell dudak bakım kremi, içeriğinde Shea Butter ile kurumuş dudakları nemlendiriyor, besliyor ve koruyor. Elimde bulunan dört kutu var. Çilek, muz, tutti frutti, kavun ve güzel aroma seçenekleri ile birlikte. Fotoğrafta gördüğünüz gibi kutular minicik. Küçük kutular çanta içine koymak için çok uygun. Kokularına ise bayıldım. Özellikle tutti frutti ve çileği koklayınca içinizden yemek hissi geliyor. İnsan zor tutuyor kendini. Bir haftadır düzenli olarak kullanıyorum. Gayet memnun kaldım.
İçeriğinde yazanları sizlerle paylaşmak istiyorum. 
Shea Butter: Yoğun nemlendirici ve yumuşatıcı özelliği bulunur.
Beewax: Yumuşatıcı özelliğinin yanında dış etmenlere karşı koruyucu bir bariyer oluşturur.
Vitamin E: Besleyici ve onarıcı etkisi bulunmaktadır.
Sweet Almond Oil: Yumuşatıcı, pürüzsüzleştici ve iyileştirici özelliğe sahip. Ayrıca yine Mediwell marka minik aynalı manikür seti takımım çok kullanışlı. İçerisinde bir kadının kullanabileceği her şey var. Cımbız, makas, iki farklı uclu tırnak makası, ve tırnak diplerindeki fazla ve ölü deriyi geriye itmek için kullanılan bir başka alet. Mediwell markayı eczanelerde bulabilirsiniz. Memnun kaldım öneririm.
Instagram: @leman_tatli
Mutlu pazarlar!