27 Mart 2016 Pazar

Loreal üç etkili yüz yıkama jeli ve Obagi yüz yıkama jeli

Günaydın mutlu pazarlar!!!!!
Bugün kullanıp bitirmiş olduğum Loreal üç etkili yüz yıkama jelinden ve Obagi yüz yıkama jelinden bahsedeceğim.
Loreal üç etkili yüz yıkama jeli... Evet işimi gördü; ancak yoğun makyaj sonrası derinlemesine temizlediğine inanmıyorum. Yoğun siyah göz makyajımı çıkarırken hep zorlandım. Bilirsiniz... siyah göz makyajını çıkarmak zaten hep zordur. Bir yıkamada ilk seferde tam temizlik yakalayamadım. Özellikle göz çevresi ve yoğun makyaj durumlarında ek olarak pamukla ve başka temizlik markaları ile üzerinden geçtim. Kokusu güzel. Yüzümü yıkadıktan sonra tazelik hissi veriyor yani öyle böyle gördüğünüz gibi ortasından basa basa gördüm şişenin dibini:)) şimdi sıra Obagide. Gördüğüniz gibi koruma ambalajını açmadım. Çünkü üzerinde ambalaj açıldıktan sonra 12 ay içerisinde tüketiniz yazıyor. Önceden almıştım bu yüzden yeni açacağım. Daha öncede Obagi'yi kullanmıştım. Büyük bir sıkıntı yaşamadım. Kıvamı jel şeklinde köpürüyor ve kokusu güzel. Bilgilerinize.
Instagram: @leman_tatli takiplerinizi bekliyorum. Teşekkürler mutlu günler!!!!!