12 Mart 2016 Cumartesi

Erkan Yasem'n Kuaför Adana

Herkese selam, 
Mutlu, neşeli bir gün dilerim. Cumartesi evet tatil; ama inanılmaz yorucu ve yoğun bir günün ardından sizlere merhaba diyebiliyorum. İki, üç gün önce "Erkan Yasem'n" kuaförden bahsetmiştim. Şimdi gelelim detaylara.
Çok sevdiğim bir arkadaşımın önerisi üzerine (tam da o civarlarda işim olduğu için) görüverdim ve girmek istedim. Mavi bulvar Adana Temel Cingöz Anadolu Lisesinin bir arka sokağı hemen cadde üzerinde. Yeri kolay.
Güleryüz süper. Çok güzel karşılandım. En önem verdiğim şeylerden biridir... Ortam temiz ve her şey düzenliydi. Sahibi Yasemin Hanım ile biraz sohbet ettikten sonra, saçlarım yıkandı ve fön çekildi. Sonra sıra makyaj hakkında bilgi almaya geldi. Kryolan ürünleri dikkatimi çekti. Severim:)) güzel marka... Rujlardan en pembik olanı favorim oldu. Makyaj ve nasıl uygulama yaptıklarını sorduktan sonra, Yasemin Hanım kalıcı kaş çalışması yaptığının bilgisini de benimle paylaştı. İlgilenenlere buradan duyurmak isterim. 
Arkadaşım yıllardır gittiğini ve her konuda başarılı olduklarını söyledi; ama zamanım kısıtlı olduğu için makyaj uygulaması yapamadık; ancak makyajda kullanılan ürünleri inceledim. Gayet başarılı görünüyorlar.
Ayrıca fön çekimi esnasında fotoğrafta görmüş olduğunuz taraklar üzerine sohbet ettik. Şimdiiii saçınızı tararken kırılmasını istemiyorsanız, işaret ettiğim taraklardan tercih etmelisiniz. Çünkü bu şekilde olan ve ucunda küçük yuvarlak bulunmayan tipler, saçları kırmadan ve daha rahat taranmasını sağlıyormuş. Bende sağdaki modelden var. Gerçekten kırılma oluyor. Ucunda bulunan top gibi şeylerde bir zaman sonra düşüyor. Yani neymişşşş? Kendime yeni bir tarak almalıymışım. Saç bakım ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim Erkan Bey.
Ve mekana girince hemen sağ tarafta bulunan tekerlekli koltuklar çok hoşuma gitti.
Ayrıca bu güzel oturma gruplarının arkasında küçük bir kitaplık var.
Yolunuzun üzeri ise, tatlı dil güleryüz ile karşılanmak istiyorsanız gidip denemelisiniz. Leman demişti dersiniz. Genel olarak memnun kaldım bilgilerinize.
Keyifli ve bakımlı günler dilerim.
Instagram: @leman_tatli