11 Mart 2016 Cuma

Adıma özel not defterim çok özel!

Herkese selam,
Çok yoğun geçen haftaların arkasından bloguma zaman ayırabiliyorum. Buraya yazmak beni gerçekten mutlu ediyor. Belki de rahatlatıyor. Blog tutmak ve blogları olan insanların değerli yazılarını okumak hoşuma gidiyor.
Instagramda @onurhanofset adı ile arıtıp bulabileceğiniz bir sayfadan bahsetmek istiyorum. Kişiye özel hazırlanan her şeye saygı duyuyor ve beğeniyorum. Sonuçta kişiye özel hazırlanan her çalışma ayrı bir emek ve yaratıcılık gerektiriyor. Bu anlamda @onurhanofset çeşitli boylarda lazer kesim ve ahşap kapaklı güzel defterler hazırlıyor. Baş harfime özel hazırlanan "L" bu minik not defterin sayfaları renkli. Ayrıca üzerinde instagram adresim yazıyor. Yani adım soyadım. Ayyy çok şeker; ama kullanmaya kıyamam ki...

Ayrıca sayfalarında bu ve buna benzer değişik, zevkli çalışmalar var. Ben severek takip ediyorum. Fotoğrafta görmüş olduğunuz telli defterin üzerine sizin ve eşinizin, sevgilinizin, arkadaşınızın adını ya da baş harflerini yazdırarak sipariş verebilirsiniz. 

Özel günler için değişik ve güzel bir sürpriz fikri olacaktır diye düşünüyorum.

Bu fotoğrafta görmüş olduğunuz ise mutfak tahtası. Üzerine adınızı yazdırabilir ve zevkle mutfağınızda kullanabilirsiniz.
 
Ellerinize, emeklerinize sağlık @onurhanofset detaylı bilgi ve telefonlarına instagram üzerinden ulaşabilir, online sipariş verebilirsiniz.
Instagram: @onurhanofset
Instagram: @leman_tatli