17 Şubat 2016 Çarşamba

Cheerystudio Şirin Takvimler

Herkese selam,
Instagramda severek takip ettiğim cheerystudio'nun özel takvimlerini sizlerle paylaşmak istiyorum.
Birbirinden özel ve güzel takvimler çok hoşuma gitti.
Benim seçimim bahar renklerini hatırlatan pembe çiçekli olan mini masa takvimi oldu. Kargodan ürünümü aldığımda, paketin şıklığı içimi açtı.

Çok sevimli bir kutuda gelen takvimim evde en güzel köşede yerini aldı. Zaman su gibi akıp giderken geçen zaman güzellikler getirsin hepimize. 

Her gün yeni bir güne uyanıp, günün sonuna geliyoruz. Ve her yeni gün yeni bir şans yeni bir uyanış oluyor. Günlük planlarımı ve notlarımı takvimimin üzerine not alıyorum.
Cheerystudio'nun ellerine sağlık diyorum. Ürünleriniz çok şirin ve özel. Cheerystudio'nun instagram sayfalarını zevkle takip ediyorum. Kişiye özel, (çalışma masalarına uygun) takvimler için güzel ürünlerin yer aldığı instagram sayfalarını takip edebilirsiniz.
Instagram: LEMAN_TATLI