5 Şubat 2016 Cuma

Cecile Kozmetik Ürünleri

Kızlar selam, 
Cecile marka kozmetikte gerçekten iyi. Bu markada bakalım neler denedim ve kullandım? 
Geçmiş yazılarımda Cecile göz kaleminden bahsetmiştim. Gayet memnun kaldım. Markanın ojelerini hiç denememiştim. İlk kez denedim. Şeker pembe olan renk çok hoş. Diğer açık pembe olanın rengi baya açık bir renk. Tırnağımıza iki kat sürerek şişede bulunan rengi elde edebilirsiniz. Markanın rujlarını daha önce denemiştim. Pembe tonlarda olan bu rujun özelliği mat olması ve hemen dudaktan çıkmaması. Belirttiğim bu rujlarım başka renkleri de var. Kesinlikle öneririm. Ben çok beğeniyorum.

Fondotöne gelirsek, ilk kez denedim. Ten rengim ile uyumlu oldu, bir sorun yaşamadım. Fondotönü denerken acaba nasıl diye çok kafamdan sorular geçti; ama gayet hoş. Marka ile ilgili olumsuz hiç bir şey söyleyemem. Rujlarını ve göz kalemlerini çok kullandım. Denemenizi öneririm. 
Sevgiler.
Instagram adresimizi takip etmeyi unutmayınız, destekleriniz için teşekkürler.
Instagram: LEMAN_TATLI