27 Ocak 2016 Çarşamba

Zumba da Zumba Adana

Bu kız bir harika dostum :))
Kimden bahsediyorum? Tabikiiiii Zumba eğitmeni Nihan Ünal'dan.
Şunu belirtmeliyim ki... Biz ona "Niko" diyoruz. Nihan benim çok eski arkadaşım, dostum. Enerjisi kıpır kıpır... Pozitif enerjisi yüksek olan biri. Onu gördüğüm zaman mutlu oluyorum hem de çoookkk :))

Adana Kenan Evren'de Slimfit yeri var. Her salı ve perşembe toplu zumba seansı yapıyor, yaptırıyor. Beni de davet etti katıldım. Ortam çok güzeldi. Mekanın sahibi güleryüzlü ve pozitif olunca, yaptığı her işe bu özellik yansıyor. Zumba çok keyifli geçti. Şarkılar da, eğitmenimiz Nihan'da Zumba gibiydi. Çok hareketli bir spor. Hem dans ediyorsunuz, hem de vücudunuz sıkılaşıyor, çalışıyor.

Ve önemli duyuru!!!!! Bloga yazmadan önce facebook ve instagramda duyurmuştuk; ama yine de belirtelim. Sihirli sözcükler şunlar;
"Leman'ın Blogu" ile geldim, diyorsunuz. Slimfit Adana size %15 indirim yapıyor.
Ve hep ertelediğiniz spora başlıyorsunuz. 
Erteleme, vazgeçme...
%15 indirim de var daha ne olsun.
Sağlıklı, formda, zumba gibi günler dilerim.
Instagram takibe beklerim:
LEMAN_TATLI