6 Ocak 2016 Çarşamba

VISSMATE Çamaşır Suyu

Herkese selam,
Keyifli, mutlu, huzurlu akşamlar dilerim. Blogumun konuğu Vissmate ürünleri.
Öncelikle denemem üzere gönderilen bu paket için çok teşekkür ederim. Temizlik yaparken çamaşır suyu kullanıyorum. Çamaşır suyu kullanmak iyi oluyor. Çıkmayan lekeler vs... kolayca temizleniyor. Gelelim VISSMATE'e...
Fotoğrafta görmüş olduğunuz VISSMATE'lerden soldan ikinci çiçek bahçesini denedim. Memnun kaldım. Kıvamı yoğun ve güzel. Baş ağrıtan kötü bir kokusu yok. Temizlik sonrası, özellikle çamaşır suyunun elde kalan kötü bir kokusu vardır. Onu çok yaşamadım. Mutfak, banyo ve  lavabolar için kullandım. Bir şişesi 810 gr. Ayrıca ufak bir miktar alıp duşakabinde de denedim. Gayet güzel sonuç aldım.
Kısacası beğendim. Rahatlıkla alınıp, kullanılabilir. Teşekkürler VISSMATE Türkiye.
Eeeee.... kullanırken, iyiymiş Leman demişti dersiniz.
Mutlu akşamlar.
Instagram: LEMAN_TATLI