13 Ocak 2016 Çarşamba

"My Monster" "Benim Canavarım" Etkinlik

Herkese merhaba,
Okulda öğrencilerimiz ile çeşitli çalışmalar yapıyoruz; ama bu çalışma benim çok hoşuma gitti ve bir kaç çizimi sizlerle paylaşmak istedim.
Konu belli "My Monster" "Benim Canavarım" her öğrenci kendi canavarını çizip istediği gibi şekillendirecek ve çizimi ile ilgili küçük küçük İngilizce cümleler kurarak öğrendiklerini pekiştirecek.
Mini mini 1'ler "Speaking" İngilizce konuşma dersi için hazırlamış olduğum bu çalışma çok renkli geçti.
Öğrenciler hem eğlendiler hem de zevkle canavarlarını yarattılar. "Have got/ has got" ve "Body parts" vücut organlarını da sözel olarak tekrar ederek çalışmalarını tamamladılar.
Severim şu pembe elbiseli canavarı:)) süsünden eksik kalmıyor. Gözlerinin farı, dudaklarının rujları her detay düşünülmüş.
Örümceği andıran bu canavara ne demeli? Bol kola ve bacağa sahip.
En sonuncu resmi veren öğrencim dedi ki; bak Mrs. Tatlı bu bir canavar ama onun da bir kalbi var. Kocaman bir kalbi var. Bir an durdum... Baktım iyice resme; gerçekten kocaman bir kalp çizmiş...
Çocuk olmak bu işte! İçinizdeki çocuğu kaybetmeyin. 
Mutlu günler dilerim.