25 Ocak 2016 Pazartesi

LESOLEILSHAMPOO Güneş Görmeyen Saçlar İçin

Gerçekten çok memnun kaldım. İlk cümle herkese merhaba, selam, iyi günler girişi bile olmadı farkındaysanız:)) Hemen konuya daldım.
5 bitki+5 mineral'den oluşuyor. Güneş görmeyen hava almayan saçlar için tasarlanmış; ancak saçı kapalı açık herkes kullanabilir. Çalışma ortamında kep, maske kullananlar, saçları güneş görmeyen, hava alan almayan herkes için öneriyorum. Kıvamı yumuşacık kremsi gibi. Benimki normal saçlar için olan. Banyodan çıkınca saçlarım yumuşacık oldu. Sosyal medyada birçok blogger arkadaşımda bu şampuanın yorumlarını görüyordum. Merak ediyordum. Sonuç gerçekten güzel. Lesoleilshampoo beklentimi gerçekten karşıladı. Saçlarım ince telli. Banyo sonrası kabarma veya bir şekilsizlik yaşamadım. Kokusu da çok güzel. Kısacası Lesoleilshampoo Leman'dan geçer not aldı. Saç tipinize uygun olanı seçip, deneyin göreceksiniz farkı. Ben 3 yıkamada gözle görülür fark hissettim. Bilgilerinize.