23 Ocak 2016 Cumartesi

LaNaturel Doğal Deodorant

Günaydın, 
Bugün size LaNaturel markanın Pure&Natural deodorantından bahsetmek istiyorum.
Markayı ben de ilk kez duydum. Yeni ürünler incelemek benim işim:)) seviyorum. Bu yüzden bu deodorantı farklı yapan nedir diye sordum?
Doğal deodorant olduğunu öğrendim. Çevremde birkaç kişinin deodorant kullanmadığını biliyorum. İlk öğrendiğimde inanılmaz şaşırdım. Nasıl yani deodorant kullanılmaz mı dedim? Cevap şu geldi. Kullanmıyoruz, karşıyız çünkü sağlıklı değil dediler. Saygı duyuyorum.

Bu ürünü görünce deodorant kullanmayan arkadaşlarımın ne demek istediklerini daha iyi anlıyorum. Hatta deodorant kullanmanın zararlı olduğunu düşünenlere de bir seçenek olarak bunu öneriyorum. 
Ürünü inceleyelim;
Koku yok.
Üzerinde yazanı yazıyorum;
Hiçbir sentetik kimyasal içermez yazıyor. 
Özenle seçilmiş doğal minarel ve bitkilerden üretilmiştir. Ter bezlerini tıkamadan terlemeyi düzenler. Böylelikle vücudun sağlıklı doğal dengesi bozulmaz. Doğal içeriği sayesinde teninizde beyaz kalıntılar bırakmaz, yapışmaz, leke yapmaz. 24 saat etkin ve sağlıklı korunduğunuzu hissedersiniz. Ürünü oda sıcaklığında muhafaza ediniz, güneşte tutmayınız. Kullandıktan sonra kapağını kapatınız. Dermatolojik olarak test edilmiştir. 
Kadın ve erkekler için olanları var. Ve özellikle içerisinde bulunan bilgilendirme kağıtta şu yazıyor. LaNaturel Doğal deodorant En Sağlıklı çünkü  içerisinde Aluminium Chlorohydrate içermez. Kullandım. Kokusu yok. Sürünce hafif koltuk altında hafif bir nemlilik oldu tabi; ama ben kuruttum. Hemen üzerine  T-shirt giyinmedim biraz bekledim. Çünkü ıslaklık hissini hiç sevmiyorum. Gözlemlerim bu şekilde. Bilgilerinize sunarım.
Instagram:
LEMAN_TATLI